zwrot paczki allegro smart - jak wygenerowac etykiete?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
chce zwrocic towar do paczkomatu (odbior paczki rowniez byl z paczkomatu). Jak wygenerowac etykiete, gdzie tego szukac??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aby odesłać przedmiot
- W zakładce Kupione znajdź przedmiot, który chcesz zwrócić i kliknij szczegóły. Wybierz opcję zwróć część lub całość zakupu, uzupełnij dane i kliknij zgłoś zwrot sprzedającemu. Jako sposób wysyłki wybierz Allegro InPost i wygeneruj kod zwrotu. Dla jednego zamówienia możesz wygenerować tylko jeden kod zwrotu (za wyjątkiem zamówień, które przyszły do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce). Poinformujemy sprzedającego, że chcesz zwrócić przedmiot i przekażemy mu informacje o wybranym przez Ciebie sposobie wysyłki.
-
Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:
- Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty 24/7 InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@igoor22 W artykule Pomocy masz dokładną instrukcję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opis dotyczy terminu 14 dni i jest kilka opcji "powód zwrotu" do wyboru.
A jak to zrobić w przypadku reklamacji po 14 dniach ???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RemiJasz Reklamacja to nie zwrot, nie wygenerujesz darmowego kodu po 14 dniach.
Jeśli reklamujesz towar, to wysyłasz zamówienie na swój koszt, a jeśli reklamacja zostanie uznana, to sprzedający zwróci Ci wszystkie koszty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawa przedstawia się tak:
>>>
27 maja 2024 14:54
W związku z powyższym proszę o określenia warunków przesłania produktu.
A jeżeli naprawa okaże się niewykonalna, proszę o zwrot kosztów zakupu na konto
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
<<<
>>>
viaken_pl 27 maja 2024 15:27
Jeśli zakupił Pan produkt poprzez smart w tej metodzie może Pan również dokonać zwrotu. Ewentualnie dowolnym przewoźnikiem na poniższy adres:
xxxxxxxxxxxxxxx spółka jawna
xxxxxxxxxxxxxx
30-714 Kraków
<<<
Sam sprzedawca wspomniał o zwrocie w ramach Smart.
Przeczytałem już, że inni też mieli takie problemy z wysyłką po 14 dniach. Opcji takiej wysyłki nie znalazłem. Szukam rozwiązania.
Ktoś napisał "sprzedający może przysłać własnego kuriera albo dać Ci kod do zwrotu".
Zapytam zatem sprzedającego o kod zwrotu, ciekawe, co odpowie?...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RemiJasz Sprzedający nie ma racji. Jeśli minął termin na zwrot, to nie wygenerujesz kodu zwrotu w ramach Smart.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jak mam zwrócić /nadać/ tą paczkę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RemiJasz Albo sprzedający wyślę Ci etykietę, albo nadajesz paczkę we własnym zakresie (np. na poczcie, punkcie nadawczym, w Paczkomacie czy u brokera kurierskiego) i sprzedający po uznanej reklamacji zwróci Ci koszty nadania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pięknie dziękuję 🍀