Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
chce zwrocic towar do paczkomatu (odbior paczki rowniez byl z paczkomatu). Jak wygenerowac etykiete, gdzie tego szukac??
Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:
@igoor22 W artykule Pomocy masz dokładną instrukcję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Opis dotyczy terminu 14 dni i jest kilka opcji "powód zwrotu" do wyboru.
A jak to zrobić w przypadku reklamacji po 14 dniach ???
@RemiJasz Reklamacja to nie zwrot, nie wygenerujesz darmowego kodu po 14 dniach.
Jeśli reklamujesz towar, to wysyłasz zamówienie na swój koszt, a jeśli reklamacja zostanie uznana, to sprzedający zwróci Ci wszystkie koszty.
Sprawa przedstawia się tak:
>>>
27 maja 2024 14:54
W związku z powyższym proszę o określenia warunków przesłania produktu.
A jeżeli naprawa okaże się niewykonalna, proszę o zwrot kosztów zakupu na konto
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
<<<
>>>
viaken_pl 27 maja 2024 15:27
Jeśli zakupił Pan produkt poprzez smart w tej metodzie może Pan również dokonać zwrotu. Ewentualnie dowolnym przewoźnikiem na poniższy adres:
xxxxxxxxxxxxxxx spółka jawna
xxxxxxxxxxxxxx
30-714 Kraków
<<<
Sam sprzedawca wspomniał o zwrocie w ramach Smart.
Przeczytałem już, że inni też mieli takie problemy z wysyłką po 14 dniach. Opcji takiej wysyłki nie znalazłem. Szukam rozwiązania.
Ktoś napisał "sprzedający może przysłać własnego kuriera albo dać Ci kod do zwrotu".
Zapytam zatem sprzedającego o kod zwrotu, ciekawe, co odpowie?...
@RemiJasz Sprzedający nie ma racji. Jeśli minął termin na zwrot, to nie wygenerujesz kodu zwrotu w ramach Smart.
To jak mam zwrócić /nadać/ tą paczkę?
@RemiJasz Albo sprzedający wyślę Ci etykietę, albo nadajesz paczkę we własnym zakresie (np. na poczcie, punkcie nadawczym, w Paczkomacie czy u brokera kurierskiego) i sprzedający po uznanej reklamacji zwróci Ci koszty nadania.
Pięknie dziękuję 🍀