Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Jestem użytkownikiem Allegro Smart od wielu lat, jednak nurtuje mnie pewien problem.
Otóż kilka dni temu kupiłem towar dokładnie opisany w ofercie, jednak otrzymałem sprzęt o innej mocy niż w ofercie (65W zamiast 100W).
Oczywiście sprzedający przeprasza i zadeklarował żebym odesłał korzystając z darmowego zwrotu a on wyśle mi właściwy towar.
Niby logiczne, jednak po nadaniu przesyłki pojawia się nowa wysyłka (jako opóźniona), przy tym samym zamówieniu co rodzi pytanie jak wygląda kwestia darmowego zwrotu (oczywiście gdyby i ta okazała się niezgodna z ofertą lub gdybym po prostu chciał zrezygnować z zakupu)?
w smarcie masz 1 zwrot darmowy... 1!
Czyli wychodzi na to, że po takiej wymianie sprzedawca może wysłać mi niesprawny produkt a i tak muszę go odesłać na własny koszt?
@zlota__kaczka nie ma się co martwić na zapas, w przypadku uznania reklamacji sprzedawca zwraca Ci koszt odesłania produktu 😉
No miejmy nadzieję, że będzie ok. Chociaż ostatnio trafiłem na jakąś czarną serię jeżeli chodzi o zgodność towaru z parametrami opisywanymi w aukcjach.
rozumiem że błąd jest taki że nie ten towar przyszedł co trzeba ale sprawny więc najlepiej
1 informujesz sprzedawcę że to nie to co zamówiłeś
2 że odeślesz odstąpiwszy od umowy powód nie pasuje mi
3 kupisz 2 x to co chciałeś
4 paczki się miną
5 ty będziesz miał towar nowy i zwrot smart
6 sprzedawca odzyska nie ten model co trzeba zwrotem i odda kasę
No właśnie z tą sprawnością kupionego towaru to też nie tak do końca.
Niestety zasugerowano mi darmowy zwrot i liczyłem, że ta wymiana będzie jako kolejny zakup a de facto wygląda to jak dwie przesyłki do jednego zakupu.
@zlota__kaczka drugi zakup a zapłaciłeś ponownie ?
W czym masz problem ? poczekaj na reklamowany - wymieniony produkt, jak będzie inny czy niesprawny, złóż kolejną reklamację - sprzedawca ma obowiązek odebrać towar na swój koszt ( podesłać kuriera lub opłaconą etykietę ) jak będziesz chciał odstąpić od umowy to jak najbardziej o ile nie minie 14 dni od odebrania pierwszej paczki wtedy koszt odesłania jest po Twojej stronie, było to przemyśleć za pierwszym razem i zamiast reklamować - odstąpić 😄
No właśnie (żeby było śmieszniej) to był efekt odstąpienia od umowy i darmowego zwrotu (a nie reklamacji), a okazało się że kolejna paczka czeka na wysyłkę (teraz to już widzę, że nawet trzecia).
Może to jest jakaś luka w systemie?
@zlota__kaczka przecież sam się zgodziłeś na wymianę 🙂
To że opóźniona nie patrz na to bo w system liczy czas od pierwszej paczki, sprzedawca wymieniając i generując etykietę płaci za nią i przypisuje ją do zamówienia 🙂
Sprawa się wyjaśniła po mojej "delikatnej sugestii", czy ten aktualnie wysyłany towar jest zgodny z opisem, żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów, no i już mam decyzję o zwrocie pieniędzy.