Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłam zwrot produktu który nie działa po dyskusji ze sprzedawcą sprzedając prosi o odesłanie produktu uszkodzonego na wymianę na nowy skończył mi się czas zwrotu produktu sprzedający długo nie odpowiadał minął czas darmowego zwrotu nie chce ponosić kosztu przesyłki jestem posiadaczem Allegro smart proszę o przesłanie kodu zwrotu
Jeśli nie działa, to należy zgłosić reklamację, a nie zwrot.
Tak zgłosiłam ale nic się nie dzieje
@Client:46048270 w przypadku uznanej reklamacji wszystkie koszty ( w tym przesyłek) pokrywa sprzedający.
Poproś sprzedajacego w dyskusji o potwierdzenie że zgodnie z prawem zwróci koszty albo poproś aby Ci przysłał gotową etykiete do nadania w zalezności jak sie dogadacie .
@Client:46048270 Tu zgłoś a będzie się działo, nie musisz odsyłać jak to reklamacja to sprzedający musi , jak chce odebrać towar na rekalamcję, otwórz dyskusję i tam złóż reklamację: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa