anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot, rekompensata, reklamacja - co powinnam teraz zrobić?

annam551
#7 Wielbiciel#

Witam, kupiłam opiekacz 3 w 1 z wymiennymi płytkami. Po otworzeniu paczki zauważyłam że brakuje 3 płytek. Pisałam do sprzedawcy i obiecał dosłać brakujące płytki. Po miesiącu wysłał mi 2 brakujące płytki więc cały czas brakuje mi 1 płytki. Rozmawiałam z nim telefonicznie i obiecał dosłać płytkę. Minęło już 180 dni i dalej brakuje 1 płytki a sprzedawca nie odpisuje na maile. Co powinnam teraz zrobić? Złożyć reklamację?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Reklamację już złożyłaś pisząc do sprzedawcy. Niepotrzebnie tak długo czekasz, wcześniej trzeba było interweniować 🙂 Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... opisz krótko sprawę i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i szybko płytkę dośle.

oznacz moderatorów

annam551
#7 Wielbiciel#

Dziękuję

oznacz moderatorów