Zwrot - rozliczenie problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Robiłam zwrot z Allegro Smart, na moim koncie wyświetla się jako „zwrot u sprzedającego w weryfikacji” mimo ze sprzedawca dawno rozliczył zwrot. Czemu nie odznacza się jako zwrot rozliczony? Niektóre są jako rozliczone niektóre jeszcze jako w trakcie weryfikacji mimo ze zwrot był rozliczony kilka miesięcy temu…

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agacior89, czy możesz wskazać jakich zamówień to dotyczy? Pomocne byłoby wskazanie ich numerów oraz załączenie zrzutów ekranu, które to ukazują. Jeśli otrzymałaś zwrot środków za zamówienie, nie musisz się przejmować statusem zwrotu. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agacior89 Ty nie patrz na te statusy, patrz na przepisy. Po zwrocie towaru sprzedawca musi Ci oddać wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Może się jednak wstrzymać tylko do czasu otrzymania zwracanego towaru. Nie oddał? Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko odda.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie patrz na statusy, patrz na kasę na koncie. Nie masz kasy - pisz do sprzedawcy, a nie na AG. Nikt z AG nie wisi Ci tych pieniędzy.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.