Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy w przypadku zwrotu produktu przez Allegro Smart kurierem Pocztex 48 osoba przyjmująca przesyłkę na poczcie ma obowiązek podpisać potwierdzenie nadania? Co się stanie w przypadku zagubienia przesyłki? Czy nadawca ma jakikolwiek dowód, że przesyłka zwrotna została nadana?
Niczego nie podpisują, drukujesz etykietę, naklejasz na paczkę i zanosisz na PP, nigdy nie zaginęła bo Pani na PP rejestruje ją przy tobie w system.
Nie ma takiego obowiązku.
Tak, masz dowód nadania.
LEW433 napisał : nigdy nie zaginęła bo Pani na PP rejestruje ją przy tobie w system. - Niestety, zdarzają się sytuacje, że przesyłka "zaginęła". Rejestracja w systemie nie ma z tym nic wspólnego. Nie zabezpiecza ona w żaden sposób przesyłki przed zaginięciem.
Ale mi nie chodzi o to, czy dowód nadania w jakikolwiek sposób chroni przesyłkę przed zaginięciem, bo na to nie mamy niestety wpływu. Pytanie, czy w razie zaginięcia przesyłki, albo niedostarczenia pod wskazany adres, mam jakikolwiek dowód, że ta przesyłka została nadana, skoro pani w okienku wprowadza przesyłkę tylko w systemie, nie dając żadnego pokwitowania?
@slawexsdz Wydrukuj dwie etykiety, czyli 2x tą samą i każ pani podpieczętować, ja tak robiłem, kiedyś ale 100% bezpieczeństwa nie masz nigdzie.
Też tak robiłem, ale ostatnio nie podpisują, bo ponoć przesyłka jest niestemplowana.
Robisz zwrot przez Allegro SMART - sprzedający w zakładce "zwroty" ma numer tej przesyłki.
Dostęp do tego numeru ma również serwis Allegro. To są Twoje potwierdzenia nadania przesyłki zwrotnej.
Czy ta przesyłka faktycznie zaginęła, czy tylko zakładasz "hipotetyczną" sytuację, że przesyłka może zaginąć. Jeśli tylko pytasz (druga opcja) - to temat uważam za zamknięty i wyczerpany.