Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 3 wrzesnia dokonalam zwrotu jednej czesci z 5 szt zakupu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, jak dlugo mogę czekać na rozliczenie?
Sprzedający powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie. Powinnaś otrzymać powiadomienie e-mail od Allegro o zwrocie wpłaty. Czekasz zdecydowanie zbyt długo - otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu środków. Po 24 godzinach możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień i szybko wpłatę zwróci.
@Client:40620281 Zwrot pieniędzy nie następuje automatycznie po odesłaniu zakupu. Wypadało najpierw powiadomić sprzedającego czy to jest reklamacja jakościowa czy może odstąpienie od umowy. To dopiero jest podstawa do dalszego postępowania i zwrotu pieniędzy albo wymiany przedmiotu.
Jest możliwe że sprzedający czeka na wiadomośc o co chodzi i dlaczego zwróciłaś przedmiot.