anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru i pieniedzy kupującemu

Client:40620281
#1 Nowicjusz#

Witam, 3 wrzesnia dokonalam zwrotu jednej czesci z 5 szt zakupu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, jak dlugo mogę czekać na rozliczenie? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedający powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie. Powinnaś otrzymać powiadomienie e-mail od Allegro o zwrocie wpłaty. Czekasz zdecydowanie zbyt długo - otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu środków. Po 24 godzinach możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień i szybko wpłatę zwróci. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:40620281   Zwrot pieniędzy  nie następuje automatycznie po  odesłaniu zakupu. Wypadało najpierw powiadomić  sprzedającego  czy  to jest  reklamacja jakościowa  czy  może  odstąpienie od umowy.   To dopiero jest podstawa  do  dalszego postępowania  i  zwrotu pieniędzy albo  wymiany przedmiotu.

Jest możliwe  że  sprzedający  czeka  na wiadomośc o co  chodzi  i  dlaczego  zwróciłaś przedmiot.

oznacz moderatorów