zwrot towaru

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Zakupiłem walizkę przez dostawę dpd. Mam pakiet SMART. Chciałbym zwrócić walizkę i zamowic od sprzedającego mniejsza. Nie mogę się z nim dogadać na pytanie jak mam odesłać z smart(darmowy zwrot) walizkę ,to odpisuje ze we własnym zakresie ,własny koszt mam prawo odesłać ,a nie o to pytam...
Czytałem ze musze odesłać dpd pickup, ale ta walizka do paczkomatu dpd nie wejdzie.
Nie wiem skąd mam pobrać etykietę itd...
Proszę o pomoc.
Dziekuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@allegrowiicz jeśli zamówienie było zrealizowane w ramach Allegro Smart!, to możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu. Aby wygenerować etykietę wystarczy zgłosić zwrot i wypełnić formularz - masz na to 14 dni od momentu odebrania przedmiotu.
- Przejdź do zakładki Moje zakupy i kliknij [szczegóły zakupu] przy zamówieniu, z którego produkt chcesz zwrócić. Następnie kliknij [zwróć część lub całość zakupu].
- Wskaż przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
- Wypełnij formularz – podaj w nim dane do zwrotu środków. Następnie kliknij [zwracam produkty].
- Na kolejnej stronie wskaż sposób wysyłki zwracanej paczki (z Allegro Smart! lub wysyłką własną).
Szczegóły znajdziesz TUTAJ.
Pamiętaj, że metoda nadania zwrotu jest zależna od metody dostawy Twojego zamówienia - możesz to sprawdzić w tym artykule.
Moderatorka