Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zakupiłem walizkę przez dostawę dpd. Mam pakiet SMART. Chciałbym zwrócić walizkę i zamowic od sprzedającego mniejsza. Nie mogę się z nim dogadać na pytanie jak mam odesłać z smart(darmowy zwrot) walizkę ,to odpisuje ze we własnym zakresie ,własny koszt mam prawo odesłać ,a nie o to pytam...
Czytałem ze musze odesłać dpd pickup, ale ta walizka do paczkomatu dpd nie wejdzie.
Nie wiem skąd mam pobrać etykietę itd...
Proszę o pomoc.
Dziekuje
@allegrowiicz jeśli zamówienie było zrealizowane w ramach Allegro Smart!, to możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu. Aby wygenerować etykietę wystarczy zgłosić zwrot i wypełnić formularz - masz na to 14 dni od momentu odebrania przedmiotu.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ.
Pamiętaj, że metoda nadania zwrotu jest zależna od metody dostawy Twojego zamówienia - możesz to sprawdzić w tym artykule.