Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem łódkę zanętową która przyszła uszkodzona . Poinformowałem sprzedawcę że chce ją odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy. Łódka potrzebna na już na wyjazd w późniejszym czasie będzie mi zbędna . Sprzedawca proponuje reklamacje która potrwa 4 tygodnie lub wysyłkę części do samodzielnej naprawy ale to też kwestia 2 tygodni . Poinformowałem że to nie wchodzi w grę bo łódka potzrebna na 'juz' i że chcetnie ta oddam i zamówię kolejna .
Nagle napisał że system nie działa i nie może wysłać mi etykiety do zwrotu po tym jak wypełniłem formularz zwrotu i dałem bez podania przyczyny. Sprzedawca każe czekać 2 tygodnie na odpowiedź expertow. Co w takiej sytuacji ?
Przede wszystkim to załóż dyskusję. Wtedy - po pierwsze sprzedawca zrozumie, że nie żartujesz, a po drugie do sporu włączy się Allegro. Argument, że system padł to nie żaden argument.
A etykietę do zwrotu, jeżeli Ty nie możesz je sobie sam wydrukować, to pomoże Ci w tym Allegro.
Jeśli towar posiada wady to należy złożyć reklamację - nie odstępować od umowy a druga sprawa - obecnie to sprzedający określa sposób realizacji reklamacji - naprawa / wymiana.
I tak ma 14dni na zwrot ale to jest reklamacja bo uwaga jesli ty jako odbiorca nie zlozysz do przewoznika reklamacji na dostawe w terminie 7 dni od odebrania spprzadzajac protokol szkody tzn ze przyjmiesz paczke bez zastrzezen czyli w domniemaniu przewoznik ja dostarczyl cala a sprzedawca ci odpisze ze pomniejszy kwote zwrotu o stopien uszkodzenia zgodnie z prawem, reklamacje do przewoznika moze tez zlozyc sprzedawca ale ty musisz mu udostepnic ten protokol a sporzadza sie go przez internet na stronie przewoznika bedziesz potrzebowal zdjecia paczki z zewnatrz wypelnienia uszkodzenia i dowodu zakupu
@Dominik2889 Dyskusja najlepsza.