Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem klimatyzator z przesyłką SMART. Towar jest wadliwy i na dodatek jest uszkodzona obudowa. Zgłosiłem zwrot,ale waga to aż 38kg. Wybrałem opcję na własny koszt,ponieważ SMART jest najwyżej u przewozników do 31 kg. Zapłacę ponad 72 zł. Czy sprzedawca w takim przypadku zwróci koszt przesyłki?
@Cysiu_NS za mało informacji, wypełniając "zgłoszenie zwrotu" wybrałeś odstąpienie od umowy czy reklamację?
Wybrałem opcję -Towar uszkodzony, ale paczka jest cała. Dopieropo rozpakowaniu paczki widoczne jest pęknięcie. Gdyby klimatyzator działał , to nie bawiłbym się w odsyłanie, ale działa tylko nawiew, klimatyzator nie chłodzi.
@Cysiu_NS a powiadomiłeś sprzedawce o zaistniałym uszkodzeniu?
@Cysiu_NS Zwraca się sprawny towar, a uszkodzony reklamuje na niezgodność towaru z umową. Jak robisz zwrot, to możesz być obciążony uszkodzeniami klimatyzatora.
@Cysiu_NS możesz odesłać to zamówienie w ramach Smart! ale ze względu na gabaryt musimy zamówić osobnego kuriera po odbiór, poprosiłam już o to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Co do zasady, w przypadku uznanej reklamacji, sprzedający zwraca kupującemu wszystkie poniesione koszty (w tym koszty dostawy).
Sprzedawca otrzymał opis i szczegółowe zdjęcia. Zamówił kuriera i w poniedziałek kurier odebrał klimatyzator. Ponieważ to nie ja zamawiałem kuriera, status przesyłki się nie zmienił i nadal widnieje jako "
Zwrot zgłoszony
Odeślij do 3 lip 23:59. " Nie dysponuję numerem nadania, nie mam żadnego dowodu na to,że kurier DPD odebrał paczkę. Sprzedawca też się nie odezwał. Co dalej?
@Cysiu_NS w takiej sytuacji poproś w dyskusji ze sprzedającym o numer przesyłki i potwierdzenie odbioru paczki. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi, poproś o naszą pomoc.
@Cysiu_NS sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji !!!
Masz protokół szkody sporządzony do 7 dni ? jak udowodnisz że tobie nie spadł i się wgniótł co było powodem uszkodzenie i nie działania 😞