Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam w lutym zakupiłem smartfon od pierwszego miesiąca zacząłem dostawać wiadomości o możliwości zablokowania przez brak spłat rat (abonament) sprzedawca obiecywał zapobiec i uniknąć takowej sytuacji niestety po 2 miesiącach smartfon został zablokowany oczywiście został odesłany po czym sprzedawca nie chce zwrócić całkowitego kosztu zakupu, ani wymienić towaru na nowy a takowy został zakupiony, w zamian proponuje obniżenia zwrotu kosztów, bądź używany smartfon co w takiej sytuacji z góry dziękuje i przepraszam za interpunkcje 🙂
P.S allegro wypowiadając się w tej kwestii prosi sprzedawcę o konkretne odniesienie się do tematu ten jednak ustaje przy swoim
Nie zgadzaj się na takie rozwiązanie, ja bym złożył wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
w jaki sposób POK rozstrzyga takie konflikty, rozumiem ze zwraca koszty, są one całościowe czy w zależności od ich interpretacji %
Z tego co wynika - kupiłeś smartfon, który sprzedawca kupił "na raty" i ich nie spłaca. Załóż dyskusję ze sprzedającym - Allegro już Ci odpisało. Sprzedający powinien Ci zwrócić całość opłaty za transakcję - ew. pisz wniosek do POK.
w jaki sposób POK rozstrzyga takie konflikty, rozumiem ze zwraca koszty, są one całościowe czy w zależności od ich interpretacji %
POK nie działa, pisałem odwołanie nie raz. Często stoją po stronie Sprzedającego. Udaj się do Rzecznika Praw Konsumenta i bezpośrednio wysyłaj pisma do Sprzedawcy z żądaniem oddania kwoty, którą uiściłeś za telefon. Jak nie zadziała to Rzecznik Ci dokładnie powie, co robić dalej. Ogólnie widzę sprawa dla prokuratury, bo to już próba popełnienia przestępstwa.
@sarenka0606 Nie zamykaj Dyskusji do czasu aż sprzedawca w ramach reklamacji odda Ci całą wpłatę i koszt odesłania. Telefon jest bezużyteczny, dlatego nie zgadzaj się na obniżenie ceny. Jeśli sprzedawca pieniędzy nie zwróci, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
w jaki sposób POK rozlicza, robi zwrot całościowy czy w zależności od interpretacji % zawrót
A do czego Ci jest to potrzebne?
no końcu walczę o zwrot pieniędzy chciałabym wiedzieć jak to wygląda w takiej sytuacji czy jest sens się odwoływać czy allegro np.: po swojej interpretacji nie odda 3/4 ceny
@sarenka0606 To zależy. Jeśli nie otrzymałaś towaru po wpłacie, powinnaś otrzymać zwrot całej wpłaty. Jeśli otrzymałaś towar niezgodny z opisem, może to być zwrot części wpłaty.