Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od dawna mam smart I jest on obecnie wykupiony (wyświetla się "jesteś Smart"). Zakupiłam mikroskop, który otrzymałam dostawą Smart, niestety ma wadę fabryczną i zasugerowano mi zwrot więc go zgłosiłam. Okazuje się jednak, że za zwrot muszę zapłacić mimo, że podczas zakupu wyświetliło się, że zwroty dla Smart są za darmo. O co chodzi? Ktoś może mi pomóc? Przed chwilą zapłaciłam też za dostawę innych produktów chociaż był w nich produkt Smart ale mi nie wskoczył i pobrało 14,99 za dostawę. Dlaczego mój Smart nie działa i czy ktoś wie jak to naprawić? Będę wdzięczna za wszystkie sugestie.
Niemożliwe żeby zakup był ze Smartem a zwrot płatny, ale nie rozumiem dlaczego jak ma wadę to masz zwracać i płacić za odesłanie, od kogo ten zakup?
@paniHonda albo kupujesz z konta bez smarta bo nie ma już dzielenia sie smartem z rodziną od dawna albo sprzedawca nie udostępnił w tej ofercie smarta lub 3 wersja mikroskop byl tak kosztowny że sprzedawca do oferty własną darmową wysyłkę i zwrot platny. Kolejna rzecz jeśli przedmiot ma wade to się go reklamuje, wtedy sprzedawca decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji i może naprawić / wymienić / oddać kasę ale przedmiot odbiera na swój koszt tj albo przysyła ci opłaconą etykietę albo zwraca koszt nadania na podstawie kwitu nadania z ceną
@paniHonda Reklamuj a nie zwracaj jak ma wadę.