Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Etykiety do zwrotu towaru w Smart są nieaktywne i nie mogę zwrócić towaru co mam zrobić?
A nie ma żadnych metod do zwrotu ze Smartem? możesz poprosić tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@anna_sprp2 jeśli nie możesz zwrócić towaru Smartem, to prawdopodobnie minęło 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli to zwrot w ramach reklamacji z powodu wad lub niezgodności z opisem, możesz odesłać towar na własny koszt, który to koszt powinien Ci zwrócić sprzedający. Na zwrot w ramach reklamacji masz 2 lata.
@anna_sprp2
Jeżeli złożyłaś Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, a nie masz możliwości zwrotu przesyłką SMART! - to zwróć towar inną metodą niż Allegro (Poczta Polska, InPost, etc.).
Jeżeli od Umowy nie odstąpiłaś - to odsyłać nie musisz.
Przy składaniu reklamacji - sprzedawca może zaproponować Ci swoją metodę dostawy przesyłanej mu rzeczy.
@anna_sprp2 czy chodzi o zwrot do zamówienia nr. a1154241-5d4e-11ec-bc42-3fb18375ab7f?
Widzę, że etykieta zwrotna została wygenerowana 18.12.2021, a czas na odesłanie przesyłki minął wczoraj. Później, aby wyjaśnić probem w dyskusji, wygenerowaliśmy ją ponownie 21.12.2021. Możesz ją pobrać do 4 stycznia 2022, powinnaś mieć możliwość jej pobrania tutaj, przy odpowiednim zakupie. W sprawie nr. 19990487 nasz Doradca poprosił o przesłanie zrzutów ekranu jeśli będziesz miała problemy z wygenerowaniem etykiety oraz zalecił czyszczenie przeglądarki lub (jeśli korzystasz z aplikacji) upewnienie się, że to najnowsza jej wersja.
@A3dam jest to zwrot do złożonego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.