Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam pierwszy raz taki problem ze zwrotem.
1. Wprowadziłem kod zwrotu który otrzymalem na aplikacje Inpost.
2. Mała skrytka się otworzyła, umieściłem paczkę i zamkiem skrytkę.
Po czym paczkomat zamiast pokazać podsumowanie to prosił o ponowne wprowadzenie kodu zwrotu. Więc wprowadziłem a ten odwiera mi dużą skrytkę i prosi by umieścić paczkę WTF? Skrytkę zamknąłem i teraz w aplikacji InPostu widnieje tylko zwrot oznaczony z dużej skrytki a nie ma nawet śladu z tej małej skrytki w której umieściłem zwrot.
Jak dzwoniłem na infolinię o 23:55 to automat prosi o nr przesyłki którego nie mam bo to zwrot jest lub zadzwonienie na infolinię w godzinach urzędowania konsultanta.
Dzień dobry,
Bardzo proszę o podjęcie kontaktu bezpośrednio z nami w celu wydzielenia stosownego zgłoszenia do oddziału InPost.
Forma kontaktu może nastąpić poprzez:
- czat, który jest dostępny na naszej stronie https://inpost.pl/kontakt
- e-mail, na adres pomoc@inpost.pl
- infolinia, która jest czynna w dniach:
poniedziałek – piątek 7:00 – 22:00
sobota 8:00 – 20:00
niedziela 8:00 - 18:00
święta 8:00 - 16:00
pod numerem telefonu: +48 722 444 000 oraz +48 746 600 000
W zgłoszeniu bądź w trakcie rozmowy z konsultantem proszę o wskazanie:
- kodu zwrotu,
- opisu opakowania paczki,
- opisu zawartości przesyłki,
- adres maszyny Paczkomat®, w której została nadana paczka,
- dane kontaktowe (e-mail, telefon).
Zapewniam, że InPost dołoży wszelkich starań, aby jak najszybciej podjąć zgłoszenie i pomóc w rozwiązaniu sytuacji.
W imieniu firmy przepraszam za wszelkie niedogodności.
Sprawę zgłosiłem już od 7:03 rano na infolinii.
Na infolinii prosi się o konsultanta, ale czy da się o 23??
Po między 22:00 a 7:00 masz tylko bota który nic nie potrafi.