Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam dywan poprzez Smart. Zgodnie z instrukcją zwrotu towaru poprzez Smart wydrukowałam etykietę, którą miał nakleić pracownik poczty i przyjąć zwracany towar bezpłatnie. Poczta jednak nie przyjęła zwrotu, bo długość dywanu przekracza 150 cm. Kilka dni temu zgłosiłam ten problem do allegro, jednak nie dostałam żadnej wiadomości zwrotnej.
Z tego co kojarzę nie powinno być problemu z odesłaniem (w końcu ta sama paczka do Ciebie dotarła). Jedynie taka przesyłka jest traktowana jako niestandardowa, gdyż przekracza dopuszczalny zwykły gabaryt. Należy Ci się darmowy zwrot w ramach Smart. Dobrze by było gdyby pracownik Allegro się tutaj wypowiedział bo w końcu to oni ustalają zasady SMART i w takich sytuacjach powinni pomagać.
Próbowałaś zadać takie pytanie np. na czacie Allegro?
Zadawałam allegro pytanie, ale nie odpowiedzieli. Chyba, że na złej zakładce je zadałam
@SylwiaAP Zadaj to pytanie teraz na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e Po chwili będziesz miała odpowiedź. Napisz tu, co Ci Allegro doradziło.
Dziękuję za pomoc. Był odzew. Miałam odpowiedź, że w kwestii przedmiotów wielkogabarytowych informacja jest zawarta w regulaminie Poczty. I tu się uśmiechnęłam, bo kto czyta regulamin Poczty , czy innej jednostki przed zwrotem towaru z allegro. Zasugerowałam, że taka informacja powinna być zawarta w instrukcji zwrotu, żeby nie była zaskoczenia.
@SylwiaAP Ktoś tutaj już miał taki problem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/zwrot-dywanu-w-ramach-allegro-smart/td-p/...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄