Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam szanownych pomocnikow. Zakupilam towar, ktory po czasie okazal sie wadliwy i jest do zwrotu / wymiany . Na obecne chwile mam wykupiona usluge SMART i chcialabym odeslac towar do sprzedawcy korzystajac w ramach tej uslugi wybierajac paczkomat. Nie mam pojecia, jak tego dokonac. Sprzedajacy skierowal mnie do zakladki MOJE ZAKUPY, a tam nie ma opcji do wyboru jak reklamacja. Mam do zalatwienia 2 reklamacje , prosze o instrukcje i podpowiedzi, dziekuje serdecznie z gory.
Moje zakupy > Pod zakupem zakładka "szczegóły" > na dole strony "zwrot towaru"
będzie aktywny jeśli nie minęło 14dni od odebrania paczki
@kimi-bgn Możesz odesłać towar bezpłatnie do reklamacji korzystając ze Smart.
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Towar wadliwy, uszkodzony”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. Wygenerujesz tam kod bezpłatnego zwrotu do paczkomatu, który wpisujesz na paczce. Tym samym kodem posługujesz się do otwarcia skrytki w paczkomacie. Żadnej dodatkowej etykiety na paczce nie umieszczasz, oprócz kodu zwrotu.
W formularzu zwrotu na Allegro, w polu na dodatkowe informacje wpisz, że jest to reklamacja z rękojmi, a nie zwrot konsumencki. Podaj żądania - naprawa, wymiana lub zwrot wszystkich kosztów.
Wyczerpujaca odpowiedz :), dziekuje serdecznie zyczac tego i wielu innych pieknych dni. Pozdrawiam. 🙂
Dodam jeszcze, ze byloby dobrze, gdyby sprzedawca aktywowal swoja usluge , bo czytam i zacytuje : "
Zwrot towaru
Jeśli sprzedawca nie ustawił warunków zwrotu, nie była to dostawa Smart. Jeżeli była to dostawa Smart, bezpłatny zwrot jest możliwy do 14 dni od odebrania przesyłki.
W zaistniałej sytuacji zapłać za wysyłkę towaru. Sprzedawca ma obowiązek Ci zwrócić koszt odesłania towaru w ramach reklamacji. Gdyby nie zwrócił, napisz tu ponownie.