Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. 31 lipca sprzedałam 2 produkty ( w tym jeden personalizowany bez możliwości zwrotu). Po paru dniach klient zglosił zwrot produktu niepersonalizowanego (standardowa sytuacja u nas aby złapać się na smart). Pieniądze za produkt zwrócone po 8 dniach od przyjęcia zwrotu, czyli niestety z opóźnieniem. Oczywiście nasza wina, niedopatrzenie. Klient niezadowolony z tego powodu -założona dyskusja. Próbowaliśmy rozwiązać sytuację. Klient dodatkowo powiedział że drugi zakupiony produkt - personalizowany, nie spełnia jego oczekiwań ale nie podał nam żadnych konkretów. Zaproponowaliśmy odstąpienie od umowy i zwrot na nasz koszt aby tylko go zadowolić i nie dostać złej opinii. Klient odmawia- odpowiedział że nie chce go odsyłać, bo produkt jest używany przez córkę. Po tygodniu otrzymaliśmy negatyw. Po kolejnych 2 tygodniach czyli teraz już łącznie po miesiącu od zakupu klient zostawia nam wiadomość z informacją "czyli rozumiem że nie mogę dokonać zwrotu" I teraz już totalnie nie wiemy jak rozwiązać tą sytuację. Jeden zwrot już miał miejsce, teraz klient domaga się drugiego po miesiącu od dokonania transakcji pomimo tego że to już mu proponawaliśmy wcześniej. Teraz niestety wiemy ze produkt jest używany i się może znudził. Jak ugryźć ten problem? Dzięki
@personalizacja koszt zwrotu leży po strinie kupującego , skoro dla świętego spokoju zgadzasz się na zwrot napidsz krótko ,, czekam na przesyłkę zwrotną ,,
Zgodziliśmy się na zwrot produktu personalizowanego od razu po otrzymaniu go przez kupującego. Teraz jest on już używany i nie za bardzo widzi nam się przyjmowanie go w takim stanie. Tym bardziej pójście na ugody po otrzymaniu negatywa. Allegro może wyciągnąć jakieś konsekwencje gdy nie przyjmiemy drugiego zwrotu? Tym bardziej po takim czasie
@personalizacja masz prawo nie przyjąć zwrotu produktu spersonalizowanego , to gwarantuje Ci Ustawodawca , w najgorszym wypadku allegro wypłaci klientowi rekompensatę bez konsekwencji dla Ciebie .
Dziękuję za info ☺️
@personalizacja jak widać czy wejdziesz klientowi w d..ę czy olejesz i tak dostaniesz negatywa a cierpią na tym mali sprzedawcy a duzi mają wywalone i allegro jeszcze im przyklaskuje 😞
Dokładnie tak!
@personalizacja Uważam że nie należy przyjmować takiego produktu, i na dodatek po czasie. Niczego to już nic zmieni - odpisał bym delikatni e że zgodnie z prawe artykuły personalizowane nie podlegają zwrotowi.
@personalizacja a może zwrot za usuniecie oceny?
Zwrot już proponowaliśmy wcześniej i odmówili. Mam takie glupie przeczucie że poproszą o kasę za usunięcie. Klient wygadał się że w ciągu dnia założył jeszcze 3 inne dyskusje innym sprzedającym. Ciężko się z nim jakkolwiek dogadać.
typowe sytuacje na allegro
Nie za bardzo rozumiem, w czym masz problem. Za jeden produkt kasa zwrócona - nie pisz po jakim czasie od odebrania zwrotu, tylko po jakim czasie od dnia odstąpienia od umowy przez kupującego - na to masz 14 dni. Negatyw już masz i nic więcej nie musisz robić.