Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy w sytuacji gdy kupujący nie odbierze paczki i ona wróci do sprzedawcy ponowne nadanie wiąże się z kosztem jeśli kupujący ma smart? Pierwsze nadanie paczki jest darmowe, a drugie i kolejne?
@AleksWys Musi zapłacić. Można to ominąć jeśli zrezygnuje ( zwrot) i zakupi jeszcze raz ze smartem.
Czyli mówisz o fikcyjnym zwrocie bez zwrotu popartego numerem przesyłki.
Mhy , takie rozwiązanie pojawia się często w dyskusjach , a my ostatnio mieliśmy kontrolę skarbową i pierwsze co jedna z Pań chciała to ewidencja zwrotów za ostatni miesiąc. Mieliśmy dwa takie przypadki , cała reszta normalne prawdziwe zwroty. Obydwa "cyfrowe" zwroty wykonane przez kogoś z obsługi bo chciał iść na rękę kupującemu, zakwestionowane 500+ plus weryfikacja wszystkich zwrotów rok wstecz. Polecam te rozwiązanie wszystkim do pierwszej kontroli.
@Deny_denis Nie pisałem nic o fikcyjnym zwrocie, tylko zwrocie.😁
@Deny_denis rozwiń temat bo tu czegoś nie rozumiem
przecież zwrot może być gdy towar nie został wysłany, a kupujący odstąpił od umowy
odstąpienie może być zrobione w różny sposób np: teleonicznie
@RED tak może być przed wysyłką, może być telefonicznie tak twierdzi rzecznik i UOKIK a jak jest kontrola US to musisz mieć papiery na zwrot zgodnie z ustawą konsumencką więc telefoniczne odpada brak podkładki 😞
JA MYŚLE że było INACZEJ i znacznie groźniej
dlatego dopytuję o szczegóły
Pani z us potraktowała każdą wpłatę z allegro jak zaliczkę
i pod tym kątem sprawdzała każdą transakcję i zwrot
lub szukała nie zwróconych wpłat
Zwroty są także robione gdy sprzedawca nie ma towaru
lub po indywidualnych ustaleniach z Kupującym
jak us potraktuje ten fakt jako transakcję pozorną
to może być niewesoło
W jaki sposób prowadzisz ewidencję zwrotów i jakie zwroty tam wpisujesz?
Czyli mówisz o fikcyjnym zwrocie bez zwrotu popartego numerem przesyłki.
rozwinę co mial na mysli pinsplash
jak nie masz przecież paczka wraca z naklejoną etykieta zwrotną, klient wypełnia zwrot allegro Ty zwracasz kasę, i masz wszystko pięknie i przejrzyście 🙂
Klient kupuje ponownie w smarcie i wszyscy zadowoleni 😄
@AleksWys To działa tylko raz 🙂 Poproś o dopłatę lub zwrot jak udostępniasz, oddaj kasę, wystąp o zwrot prowizji i niech kupi ponownie w smarcie 🙂
I tak można wiele razy ty wysyłasz on nie odbiera , a prowizje za kuriera bulisz.....
@AleksWys Jeżeli nie została odebrana z winy kupującego to ponowna wysyłka jest płatna, może zrobić zwrot i ponownie zakupić, zapłaci zgodnie z ceną dostawy lub za darmo w smarcie.