Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, prosiłbym o anulowanie poniższych nr przesyłek InPost celem wygenerowania nowych dla danego klienta:
682300639405200114045165
682300639405260116621209
To nie działa na smarta.
@railscale Jeśli przesyłka jest wygenerowana, to dopóki nie kliknąłeś "opłać," możesz ją anulować w Menedżerze Paczek. A jeśli "opłacona", to już nie wiem
Ostatnio gry próbowaliśmy nie było możliwości anulowania i wygenerowania nowych etykiet smart. Odpowiedz od spracia aleportalu: anuluj, wygeneruj nową za którą musisz zapłacić, lub każ klientowi anulować u Ciebie zamówienie i niech jeszcze raz zamawia. Nie wydaje mi się że od tego czasu się coś zmieniło
Ok, nie mam czasu czekać, już sobie poradziłem, anuluje prośbę o anulowanie...
Witaj na "największej" platformie 🙂