Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Złożyłem zamówienie, ale przez pomyłkę wybrałem niewłaściwy produkt i sposób dostawy. Przesyłka nie została jeszcze wysłana.
Nie widzę opcji anulowania zamówienia w swoim koncie. Skontaktowałem się już ze sprzedawcą, ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak najlepiej postąpić, aby anulować zamówienie i otrzymać zwrot pieniędzy, zanim sprzedawca wyśle przesyłkę?
Z góry dziękuję za rady!
Kliknij 'ZWROT'. Sprzedawca nie wyśle produktu, odda pieniądze.
Gdyby jednak wysłał, to odbierz i odeślij, bo to już nie Twój towar.
Dziękuję za odpowiedź.
Chciałbym tylko wyjaśnić, że to nie sprzedawca odpisał, lecz automatycznie odpowiedział system Allegro lub inny użytkownik na forum. Zamówienie zostało przeze mnie anulowane w ciągu pół godziny od złożenia – sprzedawca najprawdopodobniej jeszcze nawet go nie widział.
Ponieważ jestem z Ukrainy i nie mam możliwości odbioru przesyłki w punkcie odbioru w Polsce, interesuje mnie wyłącznie wysyłka kurierem bezpośrednio na mój adres w Polsce.
Będę wdzięczny za każdą pomoc lub podpowiedź, jak najlepiej rozwiązać такую ситуацию.
Z góry dziękuję za zrozumienie i życzę miłego dnia!
Jeżeli anulowałeś zamówienie, to sprzedawca nie będzie mógł go wysłać - system Allegro na to nie pozwoli.
@marvelfamily jak chcesz zrezygnować z paczki a niema możliwości anulowania zrób jak pisze Client:35386082 zaznacz zwrot bez wyboru sposobu odsyłania.
Napisz też do sprzedawcy żeby nie wysyłał paczki.