anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja DPD online - brak możliwości importu zamówień z Allegro

bez_zbednych_pl
#9 Pomysłodawca#

Hej, jak w temacie, od 2-3godz nie możemy pobrać zamówień z Allegro poprzez aplikację DPD. Pokazuje się komunikat "błąd serwera - aplikacja DPD online jest chwilowo niedostępna (natrafiliśmy na nieoczekiwany błąd)". Import z **piiip**a działa, ze strony sklepu też, problem jest tylko przy Allegro.

Pytanie pierwsze czy może ktoś z Was coś więcej wie na ten temat? Infolinia DPD twierdzi, że usterka globalna i trzeba czekać. Żadnych szczegółów.

Pytanie drugie, bardziej do obsługi Allegro, czy przy ręcznym wprowadzeniu danych zamówienia z wysyłką DPD realizowaną w ramach Smarta będzie ona potraktowana tak samo jak zaimportowana, tj. rozliczenie nastąpi na linii Allegro-DPD, a nie my-DPD?

Z góry dzięki za pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bez_zbednych_pl, czy Twój problem nadal występuje? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

bez_zbednych_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Aplikacja DPD działa, ale proszę o odpowiedź na drugie pytanie. Z góry dziekuję.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bez_zbednych_pl Cześć! Sprzedający zawsze rozliczają się z Allegro, ale jeśli masz własną umowę z przewoźnikiem - wówczas w sprawie rozliczeń musisz się kontaktować z DPD

oznacz moderatorów