Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, jak w temacie, od 2-3godz nie możemy pobrać zamówień z Allegro poprzez aplikację DPD. Pokazuje się komunikat "błąd serwera - aplikacja DPD online jest chwilowo niedostępna (natrafiliśmy na nieoczekiwany błąd)". Import z **piiip**a działa, ze strony sklepu też, problem jest tylko przy Allegro.
Pytanie pierwsze czy może ktoś z Was coś więcej wie na ten temat? Infolinia DPD twierdzi, że usterka globalna i trzeba czekać. Żadnych szczegółów.
Pytanie drugie, bardziej do obsługi Allegro, czy przy ręcznym wprowadzeniu danych zamówienia z wysyłką DPD realizowaną w ramach Smarta będzie ona potraktowana tak samo jak zaimportowana, tj. rozliczenie nastąpi na linii Allegro-DPD, a nie my-DPD?
Z góry dzięki za pomoc
@bez_zbednych_pl, czy Twój problem nadal występuje?
Dzień dobry. Aplikacja DPD działa, ale proszę o odpowiedź na drugie pytanie. Z góry dziekuję.
@bez_zbednych_pl Cześć! Sprzedający zawsze rozliczają się z Allegro, ale jeśli masz własną umowę z przewoźnikiem - wówczas w sprawie rozliczeń musisz się kontaktować z DPD