Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wyłączyć automatyczne anulowanie zakupu?
@alleloombard943 Całkiem nie wyłączysz. Możesz tylko w niektórych przypadkach zmieniać czas automatycznego anulowania; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-oferty-przez-formularz/anulowanie-zakupu-info...
Automatyczne anulowanie nie jest rozwiązaniem umowy kupującego ze sprzedawcą, więc mimo anulowania automatycznego, strony nadal mają możliwość finalizacji transakcji.
chodzi mi o to kiedy klient zamówi i anuluje zamówienie, czy jest możliwość zmiany w ustawieniach tak aby można było wyłączyć automatyczne anulowanie zakupu
Tak aby klient pisał wniosek o anulowanie zakupu
nie , nie da się .
@alleloombard943 mozesz zmienić status zamówienia np na : w realizcji - wówczas znika możliwośc anulowania.
Niemniej kupujący może nadal po prostu złosić zwrot ( odstąpienie od umowy) . Dla kupującego to po prostu wybór innego przycisku i tyle.
Wiec ja osobiście nie widze sensu ograniczania kupującym możliwości anulowania zakupu
Jeśli klient anuluje, to nie jest automatyczne anulowanie. Automatycznie anuluje Allegro. Nie wyłączysz klientowi możliwości anulowania.
czyli ja na swoim koncie nie mogę ustawić tak aby klient nie mógł anulować zakup jedynie na wniosek tak jak było to wcześniej?
tak jak piszesz ,nie wyłączysz .
Nie zablokujesz klientowi możliwości anulowania, czyli odstąpienia od umowy przed wysyłką. Nawet po wysyłce klient może anulować zamówienie w zakładce Moje zakupy, gdy klinie Zwrot towaru.
no właśnie ja wolał bym tak aby klient nie miał możliwości zmiany statusu na anulowany, ponieważ po dokonanej wpłacie z konta payu wpłacana są na konto główne, gdzie nie mogę dokonać zwrotu na konto klienta bo już tam nie ma takiej opcji
Wtedy powstaje problem bo nie posiadam środków na koncie Payu i nie mogę dokonać zwrotu, a gdy klient by stworzył wniosek o zwrot to tam jest opcja zwrotu na konto
@alleloombard943 zmien ustawienia wypłat - na co drugi czy co trzeci dzień w zależności od sprzedaży.
Na zwrot środków po anulowaniu zamówienia masz dwa dni wiec jesli sporo sprzedajesz nie powinno być problemów.
wypłacaj z konta payu po wysyłce .
to jest ustawione automatycznie ja nie mam dostępu do tego ponieważ jestem tylko pracownikiem
zgłoś szefowi problem i niech ustawi ,, na żądanie ,, . Klient ma mozliwość anulowania tylko do zmiany statusu zamówienia na ,, w realizacji ... do wysłania ,,,, wysłane ,, lub wprowadzenia numeru przesyłki .
Nie. Klient ma możliwość anulowania w każdej chwili, najpóźniej w czasie 14 dni od otrzymania towaru. Anulowanie i kliknięcie Zwrotu w zakładce Moje zakupy to to samo, czyli odstąpienie od umowy.
Wtedy oddajesz pieniądze zwykłym przelewem, poza Allegro. Jeżeli Allegro Ci odrzuci wniosek o zwrot prowizji, składasz odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym dołączając potwierdzenie przelewu zwrotnego.
czyli została mi opcja skontaktowania się z klientem i prośba o nr konta
Tak, to załatwi sprawę.