anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

automatyczne anulowanie zakupu dla sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

Jak wyłączyć automatyczne anulowanie zakupu?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
xyz96
#21 Demiurg#

@alleloombard943 Całkiem nie wyłączysz. Możesz tylko w niektórych przypadkach zmieniać czas automatycznego anulowania; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-oferty-przez-formularz/anulowanie-zakupu-info...

Automatyczne anulowanie nie jest rozwiązaniem umowy kupującego ze sprzedawcą, więc mimo anulowania automatycznego, strony nadal mają możliwość finalizacji transakcji. 

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

chodzi mi o to kiedy klient zamówi i anuluje zamówienie, czy jest możliwość zmiany w ustawieniach tak aby można było wyłączyć automatyczne anulowanie zakupu

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

Tak aby klient pisał wniosek o anulowanie zakupu

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

nie , nie da się .

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@alleloombard943  mozesz zmienić status zamówienia np na : w realizcji - wówczas znika możliwośc anulowania.

Niemniej kupujący może nadal po prostu złosić zwrot ( odstąpienie od umowy) . Dla kupującego to po prostu wybór innego przycisku i tyle.

Wiec ja osobiście nie widze sensu ograniczania kupującym możliwości anulowania zakupu

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli klient anuluje, to nie jest automatyczne anulowanie. Automatycznie anuluje Allegro. Nie wyłączysz klientowi możliwości anulowania. 

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

czyli ja na swoim koncie nie mogę ustawić tak aby klient nie mógł anulować zakup jedynie na wniosek tak jak było to wcześniej?

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

tak jak piszesz ,nie wyłączysz .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nie zablokujesz klientowi możliwości anulowania, czyli odstąpienia od umowy przed wysyłką. Nawet po wysyłce klient może anulować zamówienie w zakładce Moje zakupy, gdy klinie Zwrot towaru. 

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

no właśnie ja wolał bym tak aby klient nie miał możliwości zmiany statusu na anulowany, ponieważ po dokonanej wpłacie z konta payu wpłacana są na konto główne, gdzie nie mogę dokonać zwrotu na konto klienta bo już tam nie ma takiej opcji 

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

Wtedy powstaje problem bo nie posiadam środków na koncie Payu i nie mogę dokonać zwrotu, a gdy klient by stworzył wniosek o zwrot to tam jest opcja zwrotu na konto 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@alleloombard943 zmien ustawienia wypłat - na co drugi czy co trzeci dzień w zależności od sprzedaży.

Na zwrot środków po anulowaniu zamówienia masz dwa dni wiec jesli sporo sprzedajesz nie powinno być problemów. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

wypłacaj z konta payu po wysyłce .

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

to jest ustawione automatycznie ja nie mam dostępu do tego ponieważ jestem tylko pracownikiem

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

zgłoś  szefowi problem i niech ustawi ,, na żądanie ,, . Klient ma mozliwość anulowania tylko do zmiany statusu zamówienia na ,, w realizacji ... do wysłania ,,,, wysłane ,, lub wprowadzenia numeru przesyłki .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nie. Klient ma możliwość anulowania w każdej chwili, najpóźniej w czasie 14 dni od otrzymania towaru. Anulowanie i kliknięcie Zwrotu w zakładce Moje zakupy to to samo, czyli odstąpienie od umowy.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Wtedy oddajesz pieniądze zwykłym przelewem, poza Allegro. Jeżeli Allegro Ci odrzuci wniosek o zwrot prowizji, składasz odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym dołączając potwierdzenie przelewu zwrotnego. 

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

czyli została mi opcja skontaktowania się z klientem i prośba o nr konta

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, to załatwi sprawę. 

oznacz moderatorów