anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak danych do wysyłki w platformie DPD

BLIK-ART
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

Klient kupił i opłacił towar wybierając opcję wysyłki kurier DPD smart. Niestety, nie można wygenerować etykiety z "allegro DPD" - nie ma jego danych i w żaden sposób nie można ich zaimportować. Jaki jest sposób, aby powiązać dane klienta z allegro DPD? BLIK-ART

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BLIK-ART z jakiego narzędzia do nadawania korzystasz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BLIK-ART
#1 Nowicjusz#

DPD aplikacja web klient. Transakcja jest o tyle dziwna, że artykuł kosztował 42,90 zł i tyle zostało zaakceptowane przez formularz z opcją wysyłki kurier smart 0 zł. A przecież minimum dostawy na adres kurierem jest 65 zł.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BLIK-ART to narzędzie DPD, więc to do nich musisz się zwrócić, aby wyjaśnić tę sytuację. Bardzo mi przykro, ale my tutaj nie będziemy w stanie Ci pomóc w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów