Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Masakra z tym allegro, płace ogromną kasę za pośrednictwo a nie mogę się doszukać kontaktu do allegro ma ktoś może? Może czyta to jakiś admin z allegro i przekaże w odpowiednie miejsce?
forma przesyłki: Allegro Paczkomaty InPost, więc obsługuje allegro, zawalają sprawę nie wysyłając powiadomienia do kupującego, otwierają mi dyskusje z żądaniem natychmiastowych wyjaśnień!
więc proszę allegro o:
1. sprawdzenie problemu technicznego i rozwiązanie go
2. poinformowanie klienta że to nie sprzedawca zawalił temat tylko allegro/inpost
3. zwrot kosztów poniesionych na wysyłkę paczki
4. zwrot kosztów za ponownie wysłaną paczki
5. rekompensatę z tytułu marnowania czasu: ponowną wysyłkę, sprawdzanie sprawy, bezskuteczne poszukiwanie kontaktu allegro, niszczenia opini sprzedawcy obwiniając problemem sprzedawce
6. umożliwienie prostego kontaktu
7. i STOP nieuzasadnionego zwalania winy na sprzedawce
@electrosoft_pl jak ma aplikację to nie dostaje SMS, po drugi klient ma również kod w zakładce zakupu i w mailu, więc takie tłumaczenie klienta że nie wiedział słabe 😄
Niech se ustawi odpowiednio aplikację i powiadomienia 🙂 a jak chce zrezygnować z apki to musi napisać przez formularz żeby dostawać SMS-y, informujące o statusie Twojej przesyłki, zapisz się do formularza, podając swój numer telefonu.
dzięki za sugestie, pytanie tylko dlaczego allegro zlało temat i obwinia sprzedawce? Wystarczyło żeby allegro wysłało do klienta wyjaśnienia jak powyżej i poinformowanie sprzedawce o potrzebie ponownej wysyłki. Biorą za przesyłki kasę a odpowiedzialności zero
Mam ten sam problem - status przesyłki na Allegro : " w drodze", a Inpost zdążył ją dostarczyć, poleżała dwa dni i ją zwrócili. Już kilku klientów skarżyło się, że nie odebrali, bo nie wiedzieli i proszą o ponowną wysyłkę. Oczywiście koszt to już mój problem.