anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak powiadomień do odbioru przesyłki

electrosoft_pl
#7 Wielbiciel#

Masakra z tym allegro, płace ogromną kasę za pośrednictwo a nie mogę się doszukać kontaktu do allegro ma ktoś może? Może czyta to jakiś admin z allegro i przekaże w odpowiednie miejsce?

"Powód otwarcia dyskusji:nie otrzymałem produktu
Dobry wieczór, Klient poprzez wniosek POK zgłosił nam, że nadal nie otrzymał swojego zamówienia. Proszę Sprzedającego o pilne odniesienie się do sprawy i wyjaśnienie sprawy."
 
uzasadnienie klienta:
"dostałem od sprzedającego tylko wiadomość o nr przesyłki. Ale firma przewoźnicza nie dała mi, żadnego SMS odnośnie, kiedy paczka będzie doręczona. Dopiero przedwczoraj ukazała się informacja w aplikacji "inPost Mobile" - ale było to już za późno, bo termin odbioru już upłynął i paczka wróciła do nadawcy 😕 "

 

forma przesyłki: Allegro Paczkomaty InPost, więc obsługuje allegro, zawalają sprawę nie wysyłając powiadomienia do kupującego, otwierają mi dyskusje z żądaniem natychmiastowych wyjaśnień!

więc proszę allegro o:

1. sprawdzenie problemu technicznego i rozwiązanie go

2. poinformowanie klienta że to nie sprzedawca zawalił temat tylko allegro/inpost

3. zwrot kosztów poniesionych na wysyłkę paczki

4. zwrot kosztów za ponownie wysłaną paczki

5. rekompensatę z tytułu marnowania czasu: ponowną wysyłkę, sprawdzanie sprawy, bezskuteczne poszukiwanie kontaktu allegro, niszczenia opini sprzedawcy obwiniając problemem sprzedawce

6. umożliwienie prostego kontaktu

7. i STOP nieuzasadnionego zwalania winy na sprzedawce

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@electrosoft_pl jak ma aplikację to nie dostaje SMS, po drugi klient ma również kod w zakładce zakupu i w mailu, więc takie tłumaczenie klienta że nie wiedział słabe 😄

Niech se ustawi odpowiednio aplikację i powiadomienia 🙂  a jak chce zrezygnować z apki to musi napisać przez formularz żeby dostawać SMS-y, informujące o statusie Twojej przesyłki, zapisz się do formularza, podając swój numer telefonu.

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

electrosoft_pl
#7 Wielbiciel#

dzięki za sugestie, pytanie tylko dlaczego allegro zlało temat i obwinia sprzedawce? Wystarczyło żeby allegro wysłało do klienta wyjaśnienia jak powyżej i poinformowanie sprzedawce o potrzebie ponownej wysyłki. Biorą za przesyłki kasę a odpowiedzialności zero

oznacz moderatorów

WM_tworzywa
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem - status przesyłki na Allegro : " w drodze", a Inpost zdążył ją dostarczyć, poleżała dwa dni i ją zwrócili. Już kilku klientów skarżyło się, że nie odebrali, bo nie wiedzieli i proszą o ponowną wysyłkę. Oczywiście koszt to już mój problem.

oznacz moderatorów