Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, czy tylko my borykamy się z brakiem podjazdów kuriera InPost po przesyłki? Co 2-3 dni zgłaszam na infolinii ten sam problem. Nie ma kuriera w wyznaczonym dniu , nie mówiąc już o widełkach czasowych ze zlecenia. Kiedy mijają np 4 godziny dzwonię do Inpost i słyszę to samo, że na pewno ktoś będzie bo zlecenie jest aktywne, później ze są zaganiani (okres świąteczny) i pogoda, że zaraz dostanę nr do kuriera... o nie jednak nie mają w systemie 🙂 (raz był przypisany, ale kurier mówi że pomylili numery, on na pewno nie przyjedzie). A paczki czekają z dwóch dni. Mam przez to już zwroty, reklamacje, zapytania, telefony o osobisty odbiór. Jakość sprzedaży spada i to w najgorętszym okresie świąt to MY nie potrafimy się wywiązać bo klienci widzą status "przygotowane do wysyłki".
Czy @InPost jakkolwiek poczuwa się do realizacji umowy? Na chwilę obecną mam zlecenia z wczoraj i dziś z managera paczek oraz zlecenie z webtruckera, 3 zlecenia czekające na odbiór, a moi klienci na swoje zakupy. Oczywiście zgłoszenia telefoniczne poszły, wewnętrznie infolinia skontaktuje się z oddziałem i tyle... mogę pisać sobie reklamacje. Pytanie czy jakiś pracownik przyjedzie, bo 18:00 i czekamy dalej..
Dzień dobry,
na wstępie przepraszamy za powstałe niedogodności.
W celu dokładnej weryfikacji proszę o napisanie wiadomości na adres pomoc@inpost.pl wraz ze wskazaniem następujących informacji:
- przykładowe numery zleceń na podjazd kuriera,
- adres, z którego przesyłki powinny zostać odebrane,
- w przypadku podpisanej umowy Państwa numer Klienta.
Po przesłaniu zgłoszenia sprawa zostanie przez nas przekazana do odpowiedniego działu w celu priorytetowej realizacji.