anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chcę odesłać zepsuty towar do naprawy. Mam konto smart. Jak odesłać towar w ramach tego konta.

Client:39895832
#1 Nowicjusz#

Chcę odesłać zepsuty towar do naprawy. Mam konto smart. Jak odesłać towar w ramach tego konta.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:39895832 Cześć. 🙂 Darmowy zwrot w ramach SMART obowiązuje przez 14 dni od zakupu (+ kolejne 14 dni od złożenia odstąpienia).

Jeśli składasz reklamację, to produkt odsyłasz na własny koszt. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sprzedający powinien zwrócić Ci koszty, które poniesiono. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odesłanie w ramach reklamacji nie jest darmowe ty po kontakcie ze sprzedającym albo gwarantem odsyłasz na własny koszt(może towar do reklamacji odebrać sprzedający) a po rozpatrzeniu reklamacji zwraca Ci koszty wysyłki. Otwórz dyskusję ze sprzedającym i tam opisz problem musi się do tego odnieś w ciągu 24godz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:39895832  Nie napisałeś ważnych informacji:  czy kupiłeś od osoby prywatnej czy od firmy.  Od tego jest uzależniona możliwość darmowego zwrotu.

Nie napisałeś ważnej informacji czy kupiłęś zegar zepsuty świadomie (bo antyk)  czy może go zepsułeś, lub sam się zepsuł . A może to zegar elektroniczny i na baterię cię nie stać?

To wszystko są ważne informacje i jeśli się zadaje takie pytanie to dający poradę powinien znać te informacje.

Oczywiście jeśli tylko chcesz zlecić prywatnie odpłatną naprawę to i przesyłka na twój koszt.

oznacz moderatorów