Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę odesłać zepsuty towar do naprawy. Mam konto smart. Jak odesłać towar w ramach tego konta.
@Client:39895832 Cześć. 🙂 Darmowy zwrot w ramach SMART obowiązuje przez 14 dni od zakupu (+ kolejne 14 dni od złożenia odstąpienia).
Jeśli składasz reklamację, to produkt odsyłasz na własny koszt. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sprzedający powinien zwrócić Ci koszty, które poniesiono.
Odesłanie w ramach reklamacji nie jest darmowe ty po kontakcie ze sprzedającym albo gwarantem odsyłasz na własny koszt(może towar do reklamacji odebrać sprzedający) a po rozpatrzeniu reklamacji zwraca Ci koszty wysyłki. Otwórz dyskusję ze sprzedającym i tam opisz problem musi się do tego odnieś w ciągu 24godz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:39895832 Nie napisałeś ważnych informacji: czy kupiłeś od osoby prywatnej czy od firmy. Od tego jest uzależniona możliwość darmowego zwrotu.
Nie napisałeś ważnej informacji czy kupiłęś zegar zepsuty świadomie (bo antyk) czy może go zepsułeś, lub sam się zepsuł . A może to zegar elektroniczny i na baterię cię nie stać?
To wszystko są ważne informacje i jeśli się zadaje takie pytanie to dający poradę powinien znać te informacje.
Oczywiście jeśli tylko chcesz zlecić prywatnie odpłatną naprawę to i przesyłka na twój koszt.