Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, jestem nowy na allegro (konto firmowe) i mam pytanie co zrobić w sytuacji gdy kupujący opłacił zakup (smart), paczka została do niego wysłana 07.06 i doręczona do paczkomatu 08.06. Dzisiaj (10.06.) dostałem powiadomienie że upłyną czas na odbiór paczki z paczkomatu i że przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do nadawcy. Klient nie anulował zakupu ani nie chce zwrócić, wygląda jakby zapomniał o paczce. Moje pytanie jest takie co mam teraz zrobić? Jest jakaś procedura na taką okoliczność ?
Powrót jest darmowy ze Smartem, teraz masz 2 wyjścia, lepsze to żeby kupujący podjął decyzję czy odstępuje od umowy zakupu i zrobisz zwrot środków, może opłaci i mu powtórnie wyślesz, albo czekasz i ....zwrócisz środki w odpowiednim czasie jak się nie odezwie.
Czyli lepiej się skontaktować z kupującym i doradzić mu anulowanie, zwrot pieniędzy i zachęcić do ponownego zakupu ?
"albo czekasz i ....zwrócisz środki w odpowiednim czasie jak się nie odezwie" ile to jest odpowiedni czas ?:)
U nas najczęściej informujemy klienta, że paczka wraca do nas ponieważ minął czas odbioru. Zawsze klient decyduje się wtedy na opłacenie ponownego wysłania paczki jak tylko wróci (tylko pierwsza paczka w smarcie na 1 zakup jest bezpłatna). Fakt my robimy rzeczy gł personalizowane więc zazwyczaj klient jest zdecydowany. Jeśli klient chce przyoszczędzić to może zdecydować się na anulowanie zakupu i ponowny zakup. Nie jest to mimo wszystko sytuacja idealna dla ciebie. Niby za darmo ale płacimy "część" kosztu wysyłki a allegro zwróci ci tylko prowizję. Najlepiej zapytaj klienta co się stało i stój przy tym że nie jest to Twoja wina i musi ponieść koszt ponownego nadania