anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy kupujący nie odebrał paczki z paczkomatu.

Samozdrowiesyrop
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, jestem nowy na allegro (konto firmowe) i mam pytanie co zrobić w sytuacji gdy  kupujący opłacił zakup (smart), paczka została do niego wysłana 07.06 i doręczona do paczkomatu 08.06. Dzisiaj (10.06.) dostałem powiadomienie że upłyną czas na odbiór paczki z paczkomatu i że przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do nadawcy. Klient nie anulował zakupu ani nie chce zwrócić, wygląda jakby zapomniał o paczce. Moje pytanie jest takie co mam teraz zrobić? Jest jakaś procedura na taką okoliczność ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Powrót jest darmowy ze Smartem, teraz masz 2 wyjścia, lepsze to żeby kupujący podjął decyzję czy odstępuje od umowy zakupu i zrobisz zwrot środków, może opłaci i mu powtórnie wyślesz, albo czekasz i ....zwrócisz środki w odpowiednim czasie jak się nie odezwie.

oznacz moderatorów

Samozdrowiesyrop
#8 Zapaleniec#

Czyli lepiej się skontaktować z kupującym i doradzić mu anulowanie, zwrot pieniędzy i zachęcić do ponownego zakupu ?

"albo czekasz i ....zwrócisz środki w odpowiednim czasie jak się nie odezwie"  ile to jest odpowiedni czas ?:)

oznacz moderatorów

ArantesArt2
#7 Wielbiciel#

U nas najczęściej informujemy klienta, że paczka wraca do nas ponieważ minął czas odbioru. Zawsze klient decyduje się wtedy na opłacenie ponownego wysłania paczki jak tylko wróci (tylko pierwsza paczka w smarcie na 1 zakup jest bezpłatna). Fakt my robimy rzeczy gł personalizowane więc zazwyczaj klient jest zdecydowany. Jeśli klient chce przyoszczędzić to może zdecydować się na anulowanie zakupu i ponowny zakup. Nie jest to mimo wszystko sytuacja idealna dla ciebie. Niby za darmo ale płacimy "część" kosztu wysyłki a allegro zwróci ci tylko prowizję. Najlepiej zapytaj klienta co się stało i stój przy tym że nie jest to Twoja wina i musi ponieść koszt ponownego nadania

oznacz moderatorów