Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś ma problem z Pocztą Polską? Poczta nie chce odbierać przesyłek Smart, bo jest ich za dużo
Oddział Poczty w naszym mieście nie chce przyjmować paczek. Pozwalają na max 15 sztuk. Co zrobić?
@PACKLAND, widzę, że prowadzisz z nami korespondencję mailową w tej sprawie. Allegro skontaktowało się w Twoim imieniu z przewoźnikiem. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.
mr_oma czuję ,że komuś na Poczcie się nieźle oberwie , nigdy nie miałem problemu z nadaniami na Poczcie i nie słyszałem o jakichkolwiek ograniczeniach .
Jak długo mamy czekać? Co odpowiadać wkurzonym i otwierającym spory klientom?
Mamy oddzielną umowę z pocztą, ale teraz doszły jeszcze przesyłki smart. I kochane Panie na poczcie nie mogą zrozumieć, że to coś innego.
My w ramach naszej umowy, nie przekraczamy ilości, ale ze smartem jest ich dużo więcej, a one twierdzą, że to ta sama umowa.
Ale to tylko smartów Ci nie przyjmują, a inne przesyłki Allegro tak? Czegoś tu nie rozumiem szczerze powiedziawszy 😊
Kaliope_BrzegQuod enim operor non intellego non enim erubesco aliquid scit, quia non omnia intelligere quod .😀
@PACKLAND hmm powiem Ci że pierwsze słysze o maksymalnej ilości przesyłek.
Ja mam wpisywane ilości minimalne a im wiecej tym lepiej dla przewoźnika
Co do umowy to pewnie ta sama i tu panie z poczty mają racje. Ja też mam jedną umowe i tylko aneks odnosnie paczek allegro oraz paczek innych nadawanych przeze mnie. Natomiast umowa jest jedna.
Tylko nigdy nie slyszałem o maksymalnej ilości paczek. Zawsze dopłaty były przy ilości mniejszej niz minimalna.
to mała placówka, nigdy nie mieli klienta, który wysyła taką ilość. Po prostu im się nie chcę. Kilka lat temu doprowadziły do tego, że zerwaliśmy umowę z pocztą.
Teraz mamy nową i zaczynamy wysyłać coraz więcej. Pozwalają na wysyłanie max 15 sztuk dziennie. Przecież to śmieszne. Nie wiemy gdzie to zgłosić. Allegro nie odposuje, opiekun też nie bardzo nam pomaga. Masakra jakaś
@PACKLAND cóż ja po prostu ugadałem sie z Panią na poczcie że jeśli mam bardzo dużo to ona zamawia busa albo do placówki i tam podrzucam paczki albo bezpośrednio do mnie. Wówczas do okienka jade tylko żebyściągnąć plik z podpisem kierowcy że odebrał XXXX paczek.
Nie mają prawa Ci nie przyjąc paczek.
@PACKLAND napisz pisemną skargę do zarządu poczty polskiej, dokładnie opisz sytuację. Trochę to potrwa ale będzie efekt. Dodatkowo możesz złożyć skargę na stronie poczty polskiej poprzez formularz. Raczej to nie przyspieszy wysłania obecnych paczek, ale rozwiąże problem na przyszłość.