Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam prawidłowo zapakowaną paczkę opcją inpost smart. Paczka dotarła do Kupującego uszkodzona i przedmiot nie działa zgodnie z przeznaczeniem. Kupujacy otworzył dyskusję i żąda zwrotu pieniędzy. Jak rozwiązać sprawę?
Na początek zażądać protokołu szkody! Jeżeli paczka uszkodzona i towar także przez przewoźnika to niestety ty odpowiadasz i dogadaj się z kupującym, w zasadzie należy mu się sprawny towar.
dlaczego mam ja odpowiadać, a nie przewoźnik skoro zapakowałam prawidłowo działający produkt. Prawdę mówiąc, ze zdjęć nadesłanych przez kupującego z rzekomą szkodą dla mnie to wygląda na sytuacje gdzie kupujący uszkodził produkt przy otwieraniu....
Jak sprzedajesz jako firma to ty udostępniasz przewoźników i ty odpowiadasz za towar do chwili doręczenia, dlatego.
a to ja jako sprzedawca mogę to jakoś zgłosić do inpostu i żądać zadośćuczynienia ? ewentualnie jeżeli stwierdzę finalnie, iż to kupujący jest winny, bo źle otworzył paczkę naruszając zawartość, jak wtedy mam załątwić sprawe?