anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobic gdy podczas dostawy inpost z paczkomatu do paczkomatu paczka ulegla zniszczeniu

biemtoys
#7 Wielbiciel#

Wysłałam prawidłowo zapakowaną paczkę opcją inpost smart. Paczka dotarła do Kupującego uszkodzona i przedmiot nie działa zgodnie z przeznaczeniem. Kupujacy otworzył dyskusję i żąda zwrotu pieniędzy.  Jak rozwiązać sprawę?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:128117527
#7 Wielbiciel#

Na początek zażądać protokołu szkody! Jeżeli paczka uszkodzona i towar także przez przewoźnika to niestety ty odpowiadasz i dogadaj się z kupującym, w zasadzie należy mu się sprawny towar.

oznacz moderatorów

biemtoys
#7 Wielbiciel#

dlaczego mam ja odpowiadać, a nie przewoźnik skoro zapakowałam prawidłowo działający produkt. Prawdę mówiąc, ze zdjęć nadesłanych przez kupującego z rzekomą szkodą dla mnie to wygląda na sytuacje gdzie kupujący uszkodził produkt przy otwieraniu....

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Jak sprzedajesz jako firma to ty udostępniasz przewoźników i ty odpowiadasz za towar do chwili doręczenia, dlatego.

oznacz moderatorów

biemtoys
#7 Wielbiciel#

a to ja jako sprzedawca mogę to jakoś zgłosić do inpostu i żądać zadośćuczynienia ? ewentualnie jeżeli stwierdzę finalnie, iż to kupujący jest winny, bo źle otworzył paczkę naruszając zawartość, jak wtedy mam załątwić sprawe? 

oznacz moderatorów