Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Klient dokonał zakupu, którego waga sumarczna przekracza maksymalna dopuszczalna wagę dla przesyłki DPD KURIER SMART. co w takiej sytuacji mogę lub muszę zrobić?
Podczas tworzenia cennika nie miałem możliwości wpisania maksymalnej ilości sztuk w jednym zamówieniu dla przesyłki smart.
Pomocy 😅
Zapłacić z własnej kieszeni, niestety.
Przecież masz ustawioną maksymalną ilość sztuk 20 w paczce. Sprawdź, może system naliczył Ci więcej przesyłek Smart. A jeśli ustawiłaś za dużo to zmniejsz ilość w cenniku, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Właśnie nie do końca 20, chodziło mi konkretnie o aukcje gdzie mam wystawioną wodę w zgrzewkach i mam ustawione 1 max 2zgrzewki, natomiast podczas tworzenia cennika nie mam możliwości wpisania opłaty za kolejną sztukę w usłudze smart a więc w praktyce mimo ustawienia max 1 sztuki w paczce klient i tak może ich kupić X 🤦:płeć_męska: nie wiem jak obejść system,kiedy klient kupił 7 zgrzewek aby mieć darmowego kuriera. Mogę wysłać 4 zgrzewki (bo tyle maksymalnie zamieszczę w paczce) i za 3 oddać kasę a kurier i ta będzie darmowy, hehe 😅
@bimopakowania Coś za bardzo kombinujesz 😂
Ustaw w aukcji z wodą maksymalną ilość zgrzewek 4 i kolejną sztukę 0 zł. Jak klient kupi w smarcie 7 czy 8 zgrzewek to system naliczy Ci 2 przesyłki Smart i obie etykiety przygotujesz bez opłaty.