Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od początku działania własnego magazynu stawialiśmy na wysyłkę tego samego dnia do 17:00. To w naszym rejonie dłużej niż wynoszą godziny odbioru kurierów, bo sami dostarczamy paczki na sortownię.
W związku z tym w październiku mieliśmy wysoki współczynnik AlleProgres - 48,84%. Teraz nie jesteśmy w stanie pobić go o 3, ani tym bardziej 6%.
Tymczasem inny sprzedający, który nie przykładał się do wysyłki i miał w październiku 10%, teraz wystarczy że osiągnie 16% otrzymując korzystny rabat.
Czy nie można by reguł programu w jakiś sposób uczynić bardziej sprawiedliwymi dla tych, którzy mieli dobre wyniki w październiku? Tak naprawdę to obecnie tracimy przez to, że w październiku staraliśmy się jak najlepiej obsługiwać kupujących, mimo braku dodatkowych profitów z tego tytułu...
@AMDG_Allegro to zmieńcie na 20 nadanie 😄 48 % to troszku macie pola do popisu żeby mieć 90 % 😄 a tak serio to mamy mało wpływu na to wystarczy że więcej klientów porobi zakupy po 17 i lecą statystyki, jest to tak zrobione żebyśmy gonili ale nie dogonili 😄
to jest jedna wielka loteria w październiku miałem 29,47% a w lutym 39,62% udało się ale wystarczy sporo zamówień w weekendy i wszystko leci 😞
W październiku był program "Szybkich Wysyłek" w sumie nie można było na nim zarobić jak na AlleProgres ale też nie traciło się na wysyłkach Smart.
Mnie i tak dziwiło jak ktoś pisał że miał 98% skuteczności wysyłki to 101% nie będzie mieć. Chyba idealny świat że klient robi zakupy od 00:00 do 12:00.
Ogólnie brakuje mi informacji dla klientów że jest coś takiego jak AlleProgres może by się zastanowili czy kliknąć o 23:50 czy poczekać te 15 minut.
@lwowl skuteczność wysyłki to nie to samo co alleprogres, ja ma skuteczność 100 % 😄
@kostas11 no tak pomyliłem pojęcia chodziło mi oto że mieli taki poziom wysyłek tego samego dnia.