anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można klienta który nie odebrał przesyłki obciążyć prowizją za smart?

znakomitosci
#7 Wielbiciel#

Hej, 

Jak w temacie:

Czy można klienta który nie odebrał przesyłki obciążyć prowizją za smart?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

mdrogeria
#21 Demiurg#

@znakomitosci nie , możesz obciążyć tylko kosztem powrotu przesyłki ..... jeśli taki koszt poniosłeś .

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@znakomitosci 

Nie można, opłata SMART to Twój koszt i klientowi nic do tego. Jeżeli nie odebrał przesyłki i rezygnuje z zamówienia to zwracasz pełną kwotę którą klient zapłacił.

oznacz moderatorów

znakomitosci
#7 Wielbiciel#

No jak do tego podejść klient nie zrezygnował nie zgłosił zwrotu, nic, tylko nie odebrał i paczka wróciła do mnie. Zamówił ponownie.

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@znakomitosci zapytaj klienta co masz zrobić z tym zamówieniem które nie zostało odebrane. Powinien Ci napisać, że rezygnuje lub zgłosić zwrot przez Allegro. Bez tego nie masz podstawy do zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@znakomitosci pamiętaj że tylko paczkomat wraca za darmo, reszta nie podjętych paczek jest płatna, więc jak klient odstąpi nie zapomnij skasować za odesłanie ( czyli powrót paczki ) 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

znakomitosci
#7 Wielbiciel#

to był paczkomat, a ile czasu klient ma żeby zgłosić zwrot lub zrezygnować - 14 dni?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@znakomitosci prawnie nie może już zgłosić bo nie odebrał paczki a to jest nie wywiązanie się z umowy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@znakomitosci no .... UK jak i Twoja zakładka ,, zwroty ,, mówi ,, 14 dni od otrzymania przesyłki ,, ... a po interpretację tego zapisu w odniesieniu do sytuacji w jakiej się znalazłeś udaj się do RPK. 

oznacz moderatorów

znakomitosci
#7 Wielbiciel#

Da się taką sytuację rozwiązać "na korzyść" sprzedającego? tzn żeby przynajmniej zwrot kosztów uzyskać?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Marne szanse jak kupujący się nie odzywa.😒

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@znakomitosci NIE PANIKUJ !!! klient jak piszesz nie zgłosił rezygnacji czyli towar należy do niego , napisz mu wiadomość o powrocie przesyłki i czekaj ...a jak Ci się znudzi czekanie to wróć do nas ,.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie odebrał, nie poniósł kosztów odesłania, musisz mu zwrócić środki, ale tak nie powinno być, Tylko nie znamy powodu braku odebrania a sądzimy go.

oznacz moderatorów

znakomitosci
#7 Wielbiciel#

generalnie idę klientom na rękę ale chciałbym wiedzieć jakie sprzedawca ma możliwości jak trafi się klient bardzo nieprzyjemny

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@znakomitosci to dobrze , ale nie rób więcej niż pozwala Ci na to prawo .

oznacz moderatorów

znakomitosci
#7 Wielbiciel#

jasne, zastanawiam się czy jeśli klient poprosi o zwrot za zwróconą przesyłkę zapytać czy zgadza się na odjęcie 0,99 zł na poczet pobranej przez firmę A opłaty za smart? Myślicie że to jest ok?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@znakomitosci hmmm... tylko czy warto o złotówkę ? , pomyśl o ew. konsekwencjach .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tylko możesz sobie zaszkodzić, wystawi zaraz Ci "odpowiedni" komentarz, czy warto?

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@znakomitosci nie, nie jest to "ok". Nie masz podstawy to takiego rozliczenia. Jeżeli klient robi u Ciebie normalny zwrot i odsyła produkty sam to też chcesz mu odejmować koszty SMART?

oznacz moderatorów