Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Jak w temacie:
Czy można klienta który nie odebrał przesyłki obciążyć prowizją za smart?
Pozdrawiam
@znakomitosci nie , możesz obciążyć tylko kosztem powrotu przesyłki ..... jeśli taki koszt poniosłeś .
Nie można, opłata SMART to Twój koszt i klientowi nic do tego. Jeżeli nie odebrał przesyłki i rezygnuje z zamówienia to zwracasz pełną kwotę którą klient zapłacił.
No jak do tego podejść klient nie zrezygnował nie zgłosił zwrotu, nic, tylko nie odebrał i paczka wróciła do mnie. Zamówił ponownie.
@znakomitosci zapytaj klienta co masz zrobić z tym zamówieniem które nie zostało odebrane. Powinien Ci napisać, że rezygnuje lub zgłosić zwrot przez Allegro. Bez tego nie masz podstawy do zwrotu wpłaty.
@znakomitosci pamiętaj że tylko paczkomat wraca za darmo, reszta nie podjętych paczek jest płatna, więc jak klient odstąpi nie zapomnij skasować za odesłanie ( czyli powrót paczki ) 😄
to był paczkomat, a ile czasu klient ma żeby zgłosić zwrot lub zrezygnować - 14 dni?
@znakomitosci prawnie nie może już zgłosić bo nie odebrał paczki a to jest nie wywiązanie się z umowy 🙂
@znakomitosci no .... UK jak i Twoja zakładka ,, zwroty ,, mówi ,, 14 dni od otrzymania przesyłki ,, ... a po interpretację tego zapisu w odniesieniu do sytuacji w jakiej się znalazłeś udaj się do RPK.
Da się taką sytuację rozwiązać "na korzyść" sprzedającego? tzn żeby przynajmniej zwrot kosztów uzyskać?
Marne szanse jak kupujący się nie odzywa.😒
@znakomitosci NIE PANIKUJ !!! klient jak piszesz nie zgłosił rezygnacji czyli towar należy do niego , napisz mu wiadomość o powrocie przesyłki i czekaj ...a jak Ci się znudzi czekanie to wróć do nas ,.
Nie odebrał, nie poniósł kosztów odesłania, musisz mu zwrócić środki, ale tak nie powinno być, Tylko nie znamy powodu braku odebrania a sądzimy go.
generalnie idę klientom na rękę ale chciałbym wiedzieć jakie sprzedawca ma możliwości jak trafi się klient bardzo nieprzyjemny
@znakomitosci to dobrze , ale nie rób więcej niż pozwala Ci na to prawo .
jasne, zastanawiam się czy jeśli klient poprosi o zwrot za zwróconą przesyłkę zapytać czy zgadza się na odjęcie 0,99 zł na poczet pobranej przez firmę A opłaty za smart? Myślicie że to jest ok?
@znakomitosci hmmm... tylko czy warto o złotówkę ? , pomyśl o ew. konsekwencjach .
Tylko możesz sobie zaszkodzić, wystawi zaraz Ci "odpowiedni" komentarz, czy warto?
@znakomitosci nie, nie jest to "ok". Nie masz podstawy to takiego rozliczenia. Jeżeli klient robi u Ciebie normalny zwrot i odsyła produkty sam to też chcesz mu odejmować koszty SMART?