Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku tygodni przesyłki w ramach allegro smart w DPD pozostają nieodebrane. Odbiór mamy w systemie w godz. 12-14, a kurier przyjeżdża po godz. 10-tej i twierdzi że później nie przyjedzie, bo godziny odbioru nie obowiązują dla wysyłek w ramach allegro SMART. I jednocześnie informuje, że będzie przyjeżdżał zgodnie z harmonogramem jeśli podpiszemy umowę bezpośrednia z DPD.
Zgłaszam systematycznie tę sprawę do serwisu allegro i konsultanci odpowiadają wymijająco. Dzisiaj dostałem informacje, że rozwiązaniem problemu będzie ignorowanie godz. odbioru i przygotowywanie przesyłek do godz. 10-tej, mimo że kurier jest zamówiony w systemie po godz 12-tej.
Nie rozumiem dlaczego za niewywiązywanie się z umowy podwykonawcy DPD z którym serwis allegro zawarł umowę mamy ponosić konsekwencje obniżenia jakości sprzedaży .
Miał może ktoś podobny problem?
@impresja_studio umowę ma allegro, jak nic nie wskórasz to pozostanie CI podpisać umowę z DPD, co i tak nie znaczy że będzie przyjeżdżał w wyznaczonych godzinach, pewnie tak leci przez rejon i nic tego nie zmieni 😄 Ciesz się że w ogóle przyjeżdża 😄
No właśnie trzeba było się cieszyć, ze przyjeżdża. Bo po interwencji allegro zamiast poprawy to paczki leżą już nie dzień, a trzy dni. Kurier wpisuje, że nikogo nie zastał. I nic nie dają kolejne zgłoszenia , że pracujemy od 8-16-tej. Wg. Allegro i DPD wszystko jest ok.
Widać Allegro kompletnie nie panuje nad swoim podwykonawcą i egzekwowaniem umowy.
Pozostaje wyłączyć opcję dostawy z DPD.
Po interwencji allegro zamiast poprawy to paczki leżą już nie dzień, a trzy dni. Kurier wpisuje, że nikogo nie zastał. I nic nie dają kolejne zgłoszenia , że pracujemy od 8-16-tej. Wg. Allegro i DPD wszystko jest ok.
Widać Allegro kompletnie nie panuje nad swoim podwykonawcą i egzekwowaniem umowy.
Pozostaje wyłączyć opcję dostawy z DPD.
To ostatnie zdanie najmądrzejsze.