Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Chcę nadać przesyłkę DHL Smart. Standardowo wklejam adres email w pole opisu i pojawia się komunikat: "opis przesyłki jest za długi". Jak nadać zatem paczkę, żeby została policzona jako smart?
@plantologika komunikat o błędzie dotyczy opisu, nie adresu e-mailowe, sprawdź prosze na formularzu nadania, co jest wpisane w części:
Wskazówki dla kuriera, pakującego przesyłkę lub kupującego, które będą widoczne na etykiecie".
@la_nika właśnie tam wklejam ten adres mailowy, pokazuje że wykorzystane jest 35/50 znaków. Czyli powinno być ok. Jeśli nie tam, to gdzie trzeba wkleić ten adres email, żeby paczka była smart? Zawsze tak to robiłyśmy, a teraz widzę że interfejs wygląda inaczej więc może też jest jakieś inne rozwiązanie o którym nie wiemy?
Pozdrawiam,
Ania
@plantologika jeśli nadajesz przesyłkę przez Wysyłam z Allegro i korzystasz z umowy z nami, nie z przewoźnikiem, to nie musisz podawać tego adresu e-mail, bo to zamówienia jest już rozpoznane jako Smart! i powiązane z zamówieniem, adres e-mail sprzedającego trzeba podać jeśli nadaje się przesyłki korzystając z narzędzia przewoźnika. Najprawdopodobniej limit jaki widzisz na formularzu jest nasz, a komunikat może dotyczyć limitu przewoźnika, usuń proszę ten adres e-mail i sprawdź czy to rozwiązuje problem 🙂
@la_nika jak usunęłam to pokazało że opis jest za krótki 😄 ale ostatecznie udało się wysłać. Dziękuję za wyjaśnienia.
Pozdrawiam,
Ania