Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak radzicie sobie z kupującymi którzy wyłudzają darmową przesyłkę SMART. Kupujący kupuje towar za np 30 ,dobiera drugi za 15 zł, a następnie zgłasza zwrot jednego produktu. Nawet informuje, że kupił drugi produkt tylko dla SMARTA. Kupujący ma darmową wysyłkę i darmowy zwrot, a ja płace opłatę za SMARTA i pełną opłatę za przesyłkę zwrotną. W konsekwencji za przesyłki płacę znacznie więcej niż zarobię. Zarabiają wszyscy, poza mną: allegro, firmy kurierskie, dostawcy towaru, państwo w podatkach i klient który wyłudził SMARTA.
Ostatnio potrąciliśmy klientowi ze zwrotu 5 zł za koszty przesyłki (bez kosztów przesyłki zwrotnej). Klient grozi negatywem, a allegro w dyskusji twierdzi , że klientowi należy się pełny zwrot kosztów. Ja twierdzę , że nie spełnił warunków do darmowej wysyłki smart i powinien ponieść pełne koszty wysyłek.
Jak rozwiązujecie takie sytuacje?
@impresja_studio to proste , ustawiam ceny towarów na takim poziomie ,żeby budżet się dopinał .
Nie możesz potrącać kupującemu przy takim zwrocie, ma prawo i tu wielokrotnie było to opisywane. Musisz wkalkulować takie straty.
impresja_studio ale jeśli klient zamawia ze SMARTEM, to nie płacisz za przesyłkę zwrotną. No chyba że ja o czymś nie wiem.
@impresja_studio jak masz do czynienia z kupującym tak głupim że ci wprost pisze że dobiera do smarta to zgloś go moderacji ostatni taki płalał na forum że bana wyłapał okazało się że za wyłudzanie darmowego smarta wprawdzie czasówkę ale zawsze
@impresja_studio drugavrzecz ost była na forum odpowiedź moderatorki pt jak kupujący dobiera do smarta ale kwora zamówienia przekroczy chyba 30zł po tym jak napisze że masz mu czegoś nie wysłać to smart się należy
Masz gdzieś link do tego postu?
Nie ale to z ost 2 max 3 tyg był gosc zalil się że bana dostal na konto