anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wysłać przesyłki za pobraniem w SMART w dpd?

MAMY ROZWIĄZANIE!
jltextiles
#1 Nowicjusz#

klient zakupił u mnie towar (buty) wybrał sposób dostawy dpd pobranie smart przy tworzeniu przesyłki wyskakuje

informacja "Usługa niedostępna u tego przewoźnika" a w cenniku opcja jest jak problem rozwiązać

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#

 jltextiles dla pobrań musisz mieć podpisaną umowę z przwoźnikiem 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@jltextiles 

Jeśli dodasz umowę własną z przewoźnikiem, nadasz przesyłki opłacone z góry oraz za pobraniem metodami, które oferuje dany przewoźnik. Listę przewoźników oraz metody dostawy dostępne przez Wysyłam z Allegro znajdziesz poniżej:

oznacz moderatorów