Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak możliwości zapłaty przy odbiorze.Zmuszacie klientów do zapłaty zgóry kartami. Dlaczego? W ten sposób tracicie klientów.
@Client:103330476 Allegro nie zmusza to decyzją sprzedających, Oni tak ustawiają płatności.
@Client:103330476 Coraz mniej sprzedających oferuje płatność przy odbiorze - głównie dlatego, że kupujący często nie odbierają przesyłek a wtedy nie dość że sprzedający musi pokryć koszty nadania to jeszcze koszt powrotu przesyłki do nadawcy.
Pobrania udostępniają tylko ci sprzedający którzy mają na tyle dużą sprzedaż, że są to sobie w stanie wrzucić w koszty.
@Client:103330476 tak , masz rację tracimy klientów , ale jest to ułamek w stosunku do pobraniówek nie podjętych , które wracają do nas ,a wówczas ponosimy koszty nadania oraz powrotu , czyli ostatecznie wychodzimy na duuuuży plus rezygnując z tej formy dostawy i nerwy nie zszargane , ale to już klientów nie interesuje .Mija 2 lata jak usunąłem pobrania i ..... nic wielkiego w związku z tym się nie wydarzyło , a spokojność wielka ,.
Po pierwsze dlatego że jak kupujący nie odbierze to trzeba się z nim "szarpać" żeby odzyskać kasę. Po drugie sprzedawca płaci większą prowizję od sprzedaży jeśli jest wyższy koszt wysyłki, a musi taki być przy pobraniach.
Nie rozumiem dlaczego kupujący chcą pobrań? Płacą więcej za wysyłkę a przecież i tak nie sprawdzą towaru przy kurierze bo żaden się na to nie zgodzi przez zapłaceniem. Nie ma też ryzyka oszustwa bo w razie czego allegro interweniuje i obciąża kosztami sprzedawcę.
@Client:103330476 krótko, bo nie odbieracie paczek !!!!!
A koszt wysyłki i powrotu to nawet 30 - 40 zł 😞
Potwierdzam, beztroskie podejście do paczek pobraniowych, ich nie odbieranie spowodowało wycofanie tej formy wysyłki.
Ja się dziwię że klienci lubią tak przepłacać na allegro. Ja mam wszystko tuż za rogiem w niższych cenach. A niedługo kolejna podwyżka prowizji. 🤣
Ponieważ duża część klientów nie odbiera przesyłek a sprzedający jest na stracie w jedną stronę i drugą. Kurier nie jeździ za darmo . Innymi słowy klienci nas nauczyli że " za pobraniem = strata " Szacunek winien być nie tylko dla klienta ale dla obu stron.
Może to się wydawać dziwne ale to klienci sami wypracowali taką strategię nie podejmując zamawianych przesyłek i robiąc koszty i stratę czasu sprzedawcom
Po pierwsze ludzie nie obierają przesyłek.
Po drugie; kto normalny płaci dużo więcej za przesyłki, jak jest smart?