Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
czy macie takich kupujących którzy kupują tak by była dostawa smart a chwila po zapłacicie piszę lub dzwonią że jakaś tam pomyłka lub inna historyjka by wysłać tylko np 1 przedmiot a za resztę od razu zwrócić środki i wysłać w smarcie
co z takimi kupującymi robicie jak traktować takie zlecania
bo po prawdzie to takie zlecenie po częściowym zwrocie na smart już nie powinna się łapać
ja rozumiem odstąpienie do umowy ale tu nawet klientom nie chce się pozoru zachować i potem pakować i odsyłać
@sklepspectrue owszem mam , ale w takim wypadku odsyłam do formularza zwrotu informując ,że inaczej się nie da .
Tak, to normalna praktyka, allegro i Smart pozwalają na to, możesz się nie zgodzić ale czy nie zrobi zwrotu częściowego i nie wystawi Ci "obiektywnego" komentarza.🤗
Witam puki allegro nie zmieni czegoś z tymi kupującymi to jesteśmy w czarnej ***** nie mamy żadnych narzędzi a jeśli wejdziesz w dyskusję to sami wiecie jak to się kończy ;/
@sklepspectrue
Kupujący składając zamówienie z obowiązkiem zapłaty ma obowiązek dokonać zapłaty za rzecz i obowiązek odebrać rzecz.
Konsument ma prawo odstąpić od zakupu (lub jego części) składając sprzedawcy stosowne oświadczenie (zgodnie z Art. 27 UoPK)
Po złożeniu oświadczenia j.w. konsument ma obowiązek rzecz zwrócić (odesłać) w ciągu do 14 dni od odstąpienia od Umowy (zgodnie z Art. 34 UoPK)
Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy, aż do otrzymania rzeczy z powrotem.
W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta po przyjęciu oferty zakupu przez sprzedawcę:
Za niewysłanie rzeczy - konsekwencje ponosi sprzedawca. Za nieodebranie albo odebranie i nieodesłanie - konsument.
Tak ja wiem że klient ma prawo
Ale kupujący kupuje np 10szt po 4zł i ma dostawę smart 2 minuty pa zakupie dzwoni lub pisze że pomyłka i prosi o zwrot za 9szt a jasną wysłać w smarcie
ja wiem że kupujący nadużywał to dostawę ale część kupujących nawet pozorów nie próbują zachować i po odebraniu odeślą tylko dzwonią lub piszą wprost jeszcze przed realizacją wysyłki
@sklepspectrue
Jeżeli sprzedawca nie przyjął jeszcze złożonej oferty zakupu przez kupującego (nie zmienił statusu zamówienia na np. w realizacji) i opcja ANULOWANIA zakupu jest jeszcze dostępna dla Kupującego:
to w takiej sytuacji prawidłowym tokiem postępowania jest anulowanie przez kupującego całego (omyłkowego) zamówienia (Allegro nie umożliwia anulowania "częściowego") i złożenia go ponownie z prawidłową ilością.
Alternatywnie konsument ma prawo odstąpić od Umowy składając stosowne oświadczenie , a po złożeniu takiego oświadczenia: rzecz odesłać (w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia).
Każde inne postępowanie (niezłożenie przez kupującego oświadczenia o odstąpieniu, niewysłanie przez sprzedawcę części towaru, etc.) naraża sprzedawcę na przykre konsekwencje.