anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dwie wysyłki, w tym jedna smart

kolorowa-szaffa
#10 Popularyzator#

Kupujący kupił 3 rzeczy, za dwie miał przesyłkę smart, za trzecią zapłacił z przesyłką pocztą 6,99.

Obie na ten sam adres, więc wysłałam wszystko jedną przesyłką.

Wysłałem już przesyłkę smart, druga wisi jako niewysłana.

Czy zwrócenie kosztów przesyłki Kupującemu załatwi sprawę?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolorowa-szaffa nie , nie załatwi ... pewnie niewiele , ale poleci Ci jakość .

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kolorowa-szaffa

Nie załatwi bo wciąż będzie jako niewysłana i wpłynie negatywnie na statystyki.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

kolorowa-szaffa
#10 Popularyzator#

Co mogę zrobić? Może ktoś z Allegro się wypowie...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolorowa-szaffa wysłać polecony i wprowadzić nr. przesyłki  ,a nawet jak to zrobisz po deklarowanym czasie też jakość poleci .

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kolorowa-szaffa 

Teraz już raczej nic nie zrobisz. Na przyszłość wysyłaj zgodnie z zamówieniem.  Masz 3 przesyłki na jeden adres to wysyłaj wszystkie 3. Ewentualnie dogaduj się z klientem, niech anuluje i zamówi ponownie z jedną dostawą.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Regulamin usług allegro nie jest łaskawy dla osób co chcą iść na rękę klientom którzy nie do końca go rozumieją i płacą za każdą przesyłkę oddzielnie a ty chcesz im pomóc aby zaoszczędzic na kosztach.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kolorowa-szaffa a to były trzy oddzielne zamówienia czy kupił przez koszyk w jednym? Każde zamówienie powinno mieć indywidualny numer przewozowy.

oznacz moderatorów

kolorowa-szaffa
#10 Popularyzator#

Jedną rzecz kupił przez licytację. Dwie kolejne rzeczy kupił w kup teraz z przesyłką Smart. Rozmawiałam z nim i powiedział, że płacił przez aplikację i nie dało się połączyć tych zakupów.  

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@kolorowa-szaffa 

Wszyscy wspomnieli o jakości. Ja pojadę grubiej. Nie wprowadziłeś numeru nadania.

Teraz klient mógłby otworzyć dyskusję i napisać że nie nadałeś przesyłki. Potem POK. Oczywiście,to marginalny przypadek ale po co ryzykować!

oznacz moderatorów

kolorowa-szaffa
#10 Popularyzator#

Ja już zdaję sobie sprawę ze wszystkich konsekwencji łącznie z tym, że Kupujący może chcieć zwrócić ten produkt na który nie ma potwierdzenia nadania. Po prostu za późno o tym pomyślałam. Teraz potrzebuję realnej pomocy, rady jak to rozwiązać!

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@kolorowa-szaffa 

Teraz już nie ma co kombinować. Gdyby coś się wydarzyło nie po Twojej myśli to staraj się dogadać z klientem.  Zwrot przecież może np zrobić z transakcji smart i wysłać tam co chce. Zresztą nie należy zakładać od razu ze coś się wydarzy 🙂

oznacz moderatorów