Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient nie odebrał opłaconej paczki , nie ma Smarta, paczka wróciła do nas, zwróciłem klientowi pieniądze za towar, ale domaga się jeszcze zwrotu kosztu opłaconej paczki. Czy muszę zwracać pieniądze za nie odebraną paczkę ?
Zgłosił zwrot/odstąpienie od umowy?
@terytorialsi jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem to owszem musisz zwrócić najniższy koszt przesyłki jaki klient miał możliwość wybrać , ALE w przypadku gdy przewoźnik obciążył Ciebie kosztem zwrotu masz prawo tą kwotę klientowi potrącić .
Klient wybrał Allegro One punkt ...
Sposób dostawy jaki wybrał nie ma żadnego znaczenia, jeśli nie był to zakup smart. Wszystko zależy od tego, czy od momentu zakupu do momentu zwrócenia paczki, zaznaczył klient zwrot, lub poinformował Cię, że odstępuje od umowy w jakikolwiek sposób. Jeśli zaznaczył zwrot, lub poinformował Cię, że odstępuje od umowy, to musisz mu zwrócić kwotę dostawy również. Natomiast jeśli klient nie odebrał paczki i nie poinformował, że odstępuje od umowy. To wtedy kupujący nie wywiązał się z zawartej umowy, wtedy wszelkie koszty transakcji, które wynikły z zawartej umowy (obie przesyłki w jedną i drugą stroną), oraz inne koszty. Wszystkimi kosztami w takim wypadku możesz obarczyć kupującego i nie musisz mu zwracać kwoty za przesyłkę, jeśli byś chciał być złośliwy, lub coś podobnego to zgodnie z prawem możesz nawet odliczyć koszty pakowania, kartony itd. (oczywiście odradzam taką opcję, bo pewny negatyw). Natomiast za przesyłkę nie musisz zwracać. Pod warunkiem, że nie zgłosił zwrotu towaru.