anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost uszkodził paczkę

lukasz13ns
#7 Wielbiciel#

Witam kilka dni temu wysyłałem paczkę do klienta. InPost zazwyczaj dostarczają w dwa dni robocze. Niestety coś dziwnego zaczęło dziać się z paczką raz nie została wysłana z oddziału przez jeden dzień dwa dni później trafiła do oddziału którego miała trafić ale nie zostało umieszczona w paczkomacie. Przez jeden dzień tłumaczyłem sobie tym że jest okres świąteczny. Dziś postanowiłem zadzwonić na infolinię podałem numer przesyłki i okazało się że pan najfajniej mnie poinformował że paczka została uszkodzona w transporcie. I pan karze składać mi reklamację. No żesz kurcze to ja uszkodziłem paczkę Czy inpost uszkodził paczkę. Skoro InPost uszkodził paczkę to powinni mi ją zwrócić sami lub napisać że paczka została uszkodzona. Jak również to InPost powinien załatwić z klientem do którego paczka szła. Bardzo dużo wysyłam przesyłek i zawsze były pakowane tak samo w ten sam sposób nigdy nie było problemu z dostarczeniem czy uszkodzeniem przesyłki. 

Bardzo proszę o poradę co mam robić w tej sytuacji. Dodam że paczka cały czas leży na sortowni. Podejście inposty jest żenujące to oni powinni mnie poinformować o tym a nie mnie dopiero coś pykło i zadzwoniłem. Oczywiście wysyłka była poprzez Allegro

Na dodatek trafił mi się klient rosyjskojęzyczny który niewiele kuma z tego. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@lukasz13ns w czym masz problem, wyślij klientowi drugą paczkę, złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja i czekaj na odszkodowanie, mają protokół magazynowy więc bez problemu dostaniesz odszkodowanie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

lukasz13ns
#7 Wielbiciel#

Właśnie pytanie to ja mam reklamować nie mam umowy z inpostem wysyłka była z allegro mam program Smart ale wysyłka nie była darmowa, kosztowała 9,99 standardowa cena dla allegro.

I kolejne pytanie czy InPost sam odeśle przesyłkę, czy powiadomił by mnie, gdyby nie zadzwonił.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@lukasz13ns bo to tak się dzieje , mam umowę z Inpost i w takim wypadku otrzymuję maila z prośbą o podjęcie decyzji czy idzie do klienta czy wraca , fotkami oraz protokołem szkody . Jedyna w tym roku  WIELKI SZACUN ZNOWU DLA INPOST , ale powiem postarali się ...fotkę załaczam .

z4(2) (1).jpg

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria tyle że tu pewnie umowę ma allegro i może dostają informację a co z tym robią ciort wie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 ale ta przesyłka była ze smarkiem i tak przyszedł e-mail do mnie , więcej ..nie w tym roku , chyba w poprzednim ... tego jest tak mało ,że nie kojarzę , ale do sedna ... odarła się etykieta i po paragonie wewnątrz znależli kontakt do mnie i przyszedł e-mail z prośbą o potwierdzenie zawartości i danych odbiorcy , u innego przewoźnika poszla by do utylizacji , albo ktoś by sobie przytulił .Szkoda ,że nie można mieć tylko  @InPost  w cenniku dostaw , z Pocztą też większych porblemów nie ma poza niewielkimi poślizgami w czasie , ale są dość często .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kupującemu należy się przesyłka nieuszkodzona wyślij a Ty walcz z reklamacją albo napisz do Allegro niech reklamują to ich umowa.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

nie inpost uszkodził paczkę. tylko allegro

bo to one jest operatorem smarta

i tam składaj reklamację

oznacz moderatorów