Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Mam do Was pytanie - czy 28.11 oraz 29.11 odebrano od Was przesyłki?
Zleciliśmy dwa zlecenia odbioru, jedno 27.11 o godzinie 21, drugie 28.11 o godzinie 11:33,
W sobotę zgodnie z informacja ze strony https://inpost.pl/pomoc-czym-sa-weekendowe-nadania
Czekaliśmy na kuriera od 10 - 16 w Sobotę, oraz 10 - 13 w Niedzielę.
W Niedzielę wykonaliśmy telefon do Inpostu i usłyszeliśmy "wewnętrzne procedury zlecenia zostały przeniesione na Poniedziałek".
Kurier właśnie odebrał od nas paczki - pytaliśmy o zlecenia - powiedział że nic nie miał i sam się dziwił bo wiedział że ma do nas pojechać ale dyspozytornia stwierdziła że NIE MA ZLECEŃ.
Zastanawia mnie czy u Was paczki były odbierane, czy może też Allegro i InPost trąbią o nadawaniu w weekend, Klienci oczekują wysyłki, a sprzedawcy znów chcą ale nie mogą wywiązać się z terminem wysyłki.
@przysmakowopl regulaminowo mogą przełożyć na następny dzień, może nie miał kto podjechać lub jakaś mniejsza miejscowość 😞 Może @InPost rozjaśni jak to działa a raczej nie działa 😉
@kostas11 @przysmakowopl Ja dostałem wczoraj sms, ale odebrałem dzisiaj, nie chciało mi się, przepraszam sprzedających.😁
@LEW433 tu jest mowa o odbiorach ze sklepu paczek do nadania 🙂
No właśnie - kurier który mnie obsługuje był w okolicy bo zajmowali się paczkomatami - i mógł wpaść, ale nie dostał zlecenia. 🙂 A dwa że to nie 1 czy 2 paczki 😉
Dziękujemy za przesłane zgłoszenie.
Weekendowe Nadania to funkcja dostępna dla przedsiębiorców posiadających konto w Managerze Paczek lub WebTruckerze. Zasada działania polega na tym, że odbiór towaru jest realizowany także w weekendy. W soboty można wybrać przedział czasowy od 8:00 do 12:00 lub od 12:00 do 16:00, a w niedzielę w godzinach 8:00 - 13:00. Aby Kurier odebrał paczki w sobotę lub niedzielę, formularz wysyłki należy wypełnić do soboty do godziny 13.00.
W przypadku braku odbioru paczek prosimy o przygotowanie numeru zlecenia i bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Dostępne formy kontaktu:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
@InPost bardzo dziękuje za odpowiedz.
konto w MP jest zarejestrowane. Zlecenie utworzono w Piątek o 21
W sprawie odbioru kontaktowałem się z Wami dwukrotnie, za pierwszym razem usłyszałem że zlecenie z Soboty zostało przeniesione na Niedziele, w Niedzielę że "procedury wewnętrzne" spowodowały przeniesienie na Poniedziałek.