Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie! Support allegro odsyła mnie do sklepu, sklep do supportu allegro, więc jestem w kropce.
Sprzedaję łącząc sklep na platformie sellingo z allegro.
W cenniku ustawiłam cenę dla wysyłam z allegro paczkomaty, nadano mi status smart na allegro, zamówienia spływają, ale wydrukować etykiet nie mogę, bo nie mam takiej opcji w "wysyłam z allegro" .
Nie obchodzi mnie żadna integracja z żadnym menadżerem paczek inpostu. Chcę by to działało w moim sklepie, w którym owa integracja jest dostępna, ale najwyraźniej jednak nie bardzo 🙂
I teraz:
Sellingo wymaga ode mnie "zmapowania rodzajów dostaw", dokładam informację, że dla allegro inpost integracja idzie przez wysyłam z allegro... Dodaję tą metodę do szablonów dostaw... I pupa.
Przy próbie generowania etykiety smart z zamówienia ze sklepu jest informacja, że nie mam uprawnień do korzystania z tej metody wysyłki. I jak mówię - oba supporty odsyłają mnie do siebie nawzajem. Sellingo twierdzi że muszę włączyć allegro smart na koncie allegro ( nie widzę nic takiego) a support allegro jedyne, co mądrego powiedział, to że nie mam integracji i muszę ją zrobić. ALE JAK - nikt nie raczy wyjaśnić. Bo włączenie jej zgodnie z instrukcją wywala błąd "brak uprawnień".
Pomóżcie
@Qmata_Olesnica nie jestem pewna czy wszystko dobrze rozumiem, ale tutaj znajdziesz informację na temat integracji Sellingo z Wysyłam z Allegro, natomiast tutaj o mapowaniu metod dostawy.
Jeśli chodzi o nadawanie przesyłek InPostu przez Wysyłam z Allegro to konieczne jest podpięcie umowy, możesz wybrać czy za przesyłki rozliczasz się z nami czy z InPostem. Jeśli chcesz rozliczaś cię z nami pamiętaj proszę, aby przy dodawaniu umowy własnej zaznaczyć "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro".
innymi słowy jedyną waszą odpowiedzią jest odesłanie do plików pomocy, które doprowadziły mnie do sytuacji, kiedy to ja płacę za wysyłki bo smarta podłączyć się nie da i nie umie przyczyny niepowodzenia stwierdzić ani allegro support, ani sellingo.
Pisałam przecież, że zrobiłam wszystko tak, jak zostało opisane w waszych pomocach ( CZYLI MIZERENIE OPISANE SKORO NIE DZIAŁA).
ktoś u Was stworzył tą integrację między sellingo a wysyłam z allegro. Proszę powiedzieć mi KROK PO KROKU co mam zrobić, by to zadziałało lub skąd się wziął błąd. I najlepiej szybko.
Błędne koło waszych kiepskich opisów w pomocy za wiele tu już nie wnosi
@Qmata_Olesnica Pomoce, do których linki przesłała Monika są zamieszczone na stronie sellingo.pl i w żadnym razie za nie nie odpowiadamy, nie są to zatem "nasze pomoce".
Serwis sellingo.pl nie jest na naszej liście zweryfikowanych integratorów, zatem jeśli masz jakikolwiek problem z integracją sklepu, to powinnaś kontaktować się z administratorem serwisu, z którego korzystasz.
Postaram Ci się jednak pomóc. Najważniejsza sprawa, to pytanie czy wybrałaś jako opcję dostawy InPost Wysyłam z Allegro, bo są tam dostępne też opcje bez oznaczenia WzA.
Jeśli masz taką możliwość, to podeślij nam zrzuty ekranu. Być może będziemy Ci w stanie pomóc, jednak z góry muszę uprzedzić, że nie mamy szczegółowej wiedzy na temat działania serwisu zewnętrznego jakim jest sellingo.pl