anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Integracja sklepu sellingo z wysyłam allegro

Qmata_Olesnica
#7 Wielbiciel#

Witajcie! Support allegro odsyła mnie do sklepu, sklep do supportu allegro, więc jestem w kropce.

Sprzedaję łącząc sklep na platformie sellingo z allegro.
W cenniku ustawiłam cenę dla wysyłam z allegro paczkomaty, nadano mi status smart na allegro, zamówienia spływają, ale wydrukować etykiet nie mogę, bo nie mam takiej opcji w "wysyłam z allegro" .

Nie obchodzi mnie żadna integracja z żadnym menadżerem paczek inpostu. Chcę by to działało  w moim sklepie, w którym owa integracja jest dostępna, ale najwyraźniej jednak nie bardzo 🙂
I teraz:
Sellingo wymaga ode mnie "zmapowania rodzajów dostaw", dokładam informację, że dla allegro inpost integracja idzie przez wysyłam z allegro... Dodaję tą metodę do szablonów dostaw... I pupa.

Przy próbie generowania etykiety smart z zamówienia ze sklepu jest informacja, że nie mam uprawnień do korzystania z tej metody wysyłki. I jak mówię - oba supporty odsyłają mnie do siebie nawzajem. Sellingo twierdzi że muszę włączyć allegro smart na koncie allegro ( nie widzę nic takiego) a support allegro jedyne, co mądrego powiedział, to że nie mam integracji i muszę ją zrobić. ALE JAK - nikt nie raczy wyjaśnić. Bo włączenie jej zgodnie z instrukcją wywala błąd "brak uprawnień".
Pomóżcie

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Qmata_Olesnica nie jestem pewna czy wszystko dobrze rozumiem, ale tutaj znajdziesz informację na temat integracji Sellingo z Wysyłam z Allegro, natomiast tutaj o mapowaniu metod dostawy.
Jeśli chodzi o nadawanie przesyłek InPostu przez Wysyłam z Allegro to konieczne jest podpięcie umowy, możesz wybrać czy za przesyłki rozliczasz się z nami czy z InPostem. Jeśli chcesz rozliczaś cię z nami pamiętaj proszę, aby przy dodawaniu umowy własnej zaznaczyć "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro". 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Qmata_Olesnica
#7 Wielbiciel#

innymi słowy jedyną waszą odpowiedzią jest odesłanie do plików pomocy, które doprowadziły mnie do sytuacji, kiedy to ja płacę za wysyłki bo smarta podłączyć się nie da i nie umie przyczyny niepowodzenia stwierdzić ani allegro support, ani sellingo.

Pisałam przecież, że zrobiłam wszystko tak, jak zostało opisane w waszych pomocach ( CZYLI MIZERENIE OPISANE SKORO NIE DZIAŁA).
ktoś u Was stworzył tą integrację między sellingo a wysyłam z allegro. Proszę powiedzieć mi KROK PO KROKU co mam zrobić, by to zadziałało lub skąd się wziął błąd. I najlepiej szybko.

Błędne koło waszych kiepskich opisów w pomocy za wiele tu już nie wnosi

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Qmata_Olesnica Pomoce, do których linki przesłała Monika są zamieszczone na stronie sellingo.pl i w żadnym razie za nie nie odpowiadamy, nie są to zatem "nasze pomoce". 

Serwis sellingo.pl nie jest na naszej liście zweryfikowanych integratorów, zatem jeśli masz jakikolwiek problem z integracją sklepu, to powinnaś kontaktować się z administratorem serwisu, z którego korzystasz. 

Postaram Ci się jednak pomóc. Najważniejsza sprawa, to pytanie czy wybrałaś jako opcję dostawy InPost Wysyłam z Allegro, bo są tam dostępne też opcje bez oznaczenia WzA. 

Jeśli masz taką możliwość, to podeślij nam zrzuty ekranu. Być może będziemy Ci w stanie pomóc, jednak z góry muszę uprzedzić, że nie mamy szczegółowej wiedzy na temat działania serwisu zewnętrznego jakim jest sellingo.pl 

oznacz moderatorów