Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na allegro jestem od 4miesiecy. Po uzyskaniu smarta zaczęło coś iść. W czerwcu zdarzało się,że codziennie były paczki z roślinami do wysłania. Niestety trafiła się klientka, która odesłała roślinę po 2tygodniacj twierdząc, że od początku była niezadowolona z zakupu. Rośliny nie zabezpieczyła tylko polała woda. Roślina przyszła zmasakrowana, bo latała po pudelku. Odmówiłam zwrotu pieniędzy. POK oddało ze swojej puli. Oczywiście wcześniej dostałam negatywa co przy 14pozytywach dał ocene 92%. Smarta straciłam i od tego czasu nie mam żadnej sprzedaży. Straciłam przez 1komentarz źródło dochodu. 3razy wysyłałam prośbę o zmianę. Za każdym razem klientka poprawia treść opinii nadal zostawiając negatyw. Wiem, że przez braku smarta jestem znowu na straconej pozycji. Co zrobić?
@Miedzyroslinami Od razu nasuwa mi się pytanie - warto było iść na konflikt z klientem ? ... tak .. tak teraz zapewne odpowiesz ,, mądry Polak po szkodzie ,,
Odpowiedz nie jest jednoznaczna, ponieważ kupująca od początku zgłoszenia zwrotu kręciła. Po dwóch tygodniach stwierdziła, że jej się roślina nie podobala w momencie nadania mimo, że dostała super rośliny. Potem napisała, że produkt nie był wart swojej ceny. Potem podwyższała kwotę dla niej do zwrotu, po tym jak napisałam że mogę oddać jej koszt hurtowego zakupu roślin. Od samego początku pachniało mi to naciagactwem, bo nie wiedziała jak zająć się dana roślina. Pisała wszytko, że robiła czego nie toleruje to roślina .Nie sądziłam, że klientom trzeba pisać że korzenie muszą być na dole, najlepiej w podłożu. Ale jak widać trzeba chyba wysyłać instrukcje jak podlewać rośliny. Jak widać allegro stanęło po mojej stronie nie obciążając mnie kosztami.
Proszę nie oceniać co mogłam zrobić tylko co zrobić jeśli kupujący pozbawił mnie zrodla dochodu.
Nikt Cię tutaj nie ocenia. Niektórzy z nas są po prostu na Allegro wystarczająco długo, by wiedzieć, że czasem trzeba zagryźć zęby, odżałować te kilkadziesiąt złotych i nadal cieszyć się smartem i jako taką sprzedażą. Spróbuj może założyć nowe konto i cierpliwie poczekać aż wskoczy smart. To jedyne co przychodzi mi do głowy. Z klientką już pewnie nie ma szansy się dogadać na usunięcie oceny.
zrób szybko kolejne konto na szybko i szybko ogarnij smart nie jest to trudne aby szybko stwozyc konto-jesli oczywiscie chcesz dalej na allegro (choć ja ci nie polecam bo takie sytuacje to standard na allegro) sa jeszcze inne portale tam tez otwóż i tam sie skupiaj przedewszystkim allegro zostaw jako dodatek 2/3 konta wystarcza jak znajdzie sie toksyczny maruder---niestety allegro nie dba o sprzedajacych dla nich jest czarne to białe a czarne to białe i przyzwyczaj sie do tego klient twój pan---pozdro
Konkurencja czasami bywa złośliwa . Człowiek się uczy całe życie . W przyszłośći niech pani odda pieniądze jak najszybciej się da i niech zablokuję pani kupującego . To nie jest tak że złośliwcy mają dziesiątki kont . Ja w tej chwili mam podobny problem kupujący stwierdził po kilku dniach od odebrania że urządzenie nie działa . Założył mi dyskusję podał powód i do tej pory nikt go nie widział . Może myśli że tyle wystarczy żeby narobić bałaganu nie wnikam . Jak się tylko pojawi to poproszę o zwrot , ocenie czy nie ma podmianki . Jak uznam że to mój przedmiot i faktycznie jest wadliwy . To od razu zwracam pieniądze a kupujący dostanie BANA i tyle w temacie .
@Slow4You " Jak się tylko pojawi to poproszę o zwrot "
Nie czekaj aż sie pojawi, już domagaj się zwrotu, bo potem napiszą że nie chciałeś rozpatrzeć reklamacji. To on ma się tłumaczyć, nie nalezy mu dawać czasu na spreparowanie kolejnych zarzutów itp...
I tak właśnie za chwilkę zrobię . Podziękował .
@Slow4You moja drobna rada, jezeli od zgłoszenia problemu minie 14 dni, a kupujący nie zwróci towaru, to odpisz w dyskusji, że odrzucasz reklamację z powodu braku przesłania produktu do oceny uszkodzenia. Inaczej reklamacja będzie uznana.
@Agent051 Napisałem chwilę temu że proszę o przesłanie zakupionego przedmiotu w celu potwierdzenia usterki. Bez tego nie mogę uznać reklamacji . Poprosiłem również w dyskusji o pilny kontakt w celu ustalenia paczkomatu w którym odbiorę przesyłkę . Kupujący zapadł się pod ziemie . Może myśli że napisanie 3 ech mało logicznych zdań bez żadnych tłumaczeń załatwia sprawę . A ty się martw zły sprzedawco . Co będzie jeśli koleś się nie odezwie już , zablokują mi konto czy Smarta ??
@Miedzyroslinami Ja tak przy okazji: nie handlujesz przypadkiem fiołkami?
Bo te problemy o których piszesz jakieś znajome mi sie wydają
@br. Właśnie za fiołka padł komentarz negatywny.
Zaraz, zaraz... ja pytałem się @Miedzyroslinami
To wy razem, czy jak?
Nie, tylko był jakiś temat na forum w związku z fiołkami, a zerknąłem w komentarze😁
@Miedzyroslinami @ART_FOTO Zresztą... nieważne... poczytajcie sobie:
@br. Moim przedmiotom daleko do roślin, aczkolwiek czasami zdarzają się grzyby, pleśnie 🤣
@Miedzyroslinami piszesz jak laik , a nie profesionalista , tak jakbyś nie wiedział czym handlujesz . Żywa roślina podróżująca przynajmniej dobę i dalej oczekująca na doręczenie w nagrzanym samochodzie kuriera czy paczkomacie kilka , a nawet kilkanaście godzin nie może być w stanie idealnym , a klient oczekuje perfekcji , w końcu zapłacił tyle ile oczekiwałeś . Ciągnąc dalej ten biznes musisz się liczyć ze stratami i muchami w nosie u klientów . Tylko odpowiednie podejście do roszczeń klientów oraz odpowiednio wysoka marża są receptą na ten biznes .
A szkoda że nie czytasz jak to funkcjonuje, oczywistym jest jak odmówiłeś zwrotu a nie możesz, możesz tylko obniżysz kwotę zwrou środków, poczytaj a może coś się jeszcze uratuje.
Obnizylam kwotę do zwrotu, bo rośliny były zmasakrowane, więc nic z nimi nie jestem w stanie zrobić. Po tym kupująca udała się do POK. Zwrot otrzymała od allegro.