Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Widzę, że regulaminy się pozmieniały i warunki ofert smart również. Mam pytanie, ponieważ obecnie, aby oferta była w Smart musi zostać udostępniona opcja dostawy z Allegro Standard. Czy te opcje dostępne są tylko dla kont biznesowych czy dla indywidualnych również? Chciałem sprzedać towar z konta indywidualnego (nie posiadam działalności) lecz nie mogę wybrać opcji Allegro Kurier DPD, bądź innej z Allegro Standard, ponieważ wyskakuje mi komunikat, że ta opcja nie jest dostępna dla mojego konta. Czy to jakiś błąd czy konta indywidualne nie mają już szans na wystawienie oferty w smart?
Pozdrawiam,
@gaczkovsky Dla konta zwykłego warunki dostawy Smart masz podane tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/jak-zdefiniowac-cennik-dosta...
Tak, jest napisane:
"Jeśli masz konto zwykłe udostępnij w swoich ofertach co najmniej dwie z metod dostawy Allegro Smart! – z 2 różnych grup".
Problem polega na tym, że o ile dostawę poprzez paczkomat mogę wybrać o tyle przy próbie wybrania jakiejkolwiek opcji z grup Odbiór w punkcie lub Przesyłka kurierska wyskakuje mi błąd, że moje konto nie ma możliwości wybrania tej opcji dostawy. Dlatego szukam rozwiązania dlaczego otrzymuje taki komunikat.