Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wystawiłam na sprzedaz przedmioty , i mam poustawiane opcje smart których nie ustawiałam. Klient kupił produkt i wychodzi NATO że ja mam zapłacić za wysyłkę! Jak można usunąć taka opcje
@ada07121 Cześć 🙂 Jeśli chcesz wyłączyć oznaczenie Smart w swoich ofertach, napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6b0fd6c3-e25e-4e61-a1da-ed23df85af7e&subjectId=84e1c27e-b...
To nie działa tak, że musisz płacić za dostawę do kupującego. Przeczytaj proszę dokładnie artykuł z instrukcją, jak nadawać paczki w ramach Smarta 🙂 Tutaj znajdziesz rozpiskę z wyjaśnieniem rozliczania paczek w ramach Smart. Upewnij się również, że prawidłowo połączyłaś konto Allegro z kontem Managera Paczek InPost (bo rozumiem, że przez to narzędzie nadawałaś paczkę)?