Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
jako świeży w temacie Allegro SMART trochę nabroiłem i chciałbym to szybko sprostować dla dobra klienta
Wygenerowałem list przewozowy do inpost paczkomaty w ramach allegro SMART przez wysyłam z Allegro i błędnie zaznaczyłem zamiast nadam w paczkomacie opcję bez odbioru, chciałem to poprawić ale wygenerowałem drugą etykietę jak się okazało już płatną, anulowałem przez Allegro pierwszą wysyłkę myśląc, że to coś poprawi, jednak w inpost nadal była ona aktywna( oczekująca na nadanie) Anulowałem więc obie przesyłki przez Allegro i wypełniłem w inpost formularz zwrotu niewykorzystanej etykiety dla obu przesyłek.
Czy i po jakim czasie możliwe będzie ponowne wygenerowanie listu przewozowego dla tej przesyłki w ramach Allegro SMART ? Czy pozostanie mi jedynie wysłać ją klientowi na własny koszt ?
@Okucia4You, hej 🙂 Jeśli wykorzystałeś już wszystkie etykiety Smart! to nie utworzysz kolejnej. Zwrot środków przez InPost nie ma tu znaczenia. 😞
Dziękuję