anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży - ocena

marzymieta
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam pytanie, jak liczona jest ocena jakości sprzedaży. Mam 58 ocen od kupujących, w tym 1 negatywna, 57 pozytywnych. Z moich wyliczeń wychodzi, że powinnam mieć 98,28 % ocenę sprzedawcy a mam cały czas 97,8%. Z czego to wynika?

Przy czym w ostatnich dniach dostałam 2 dodatkowe pozytywne oceny, a procent się w ogóle nie zmienił

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@marzymieta już wyjaśniam 🙂 Jedną ocenę pozytywną otryzmałaś dzisiaj. Przeliczenia w tej zakładce są robione raz dziennie, więc dopiero jutro ten pozytyw wpłynie na Twoją średnią ocen z ostatnich 12 miesięcy. Czyli w tej chwili w jakości sprzedaży liczba ocen to 57. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

marzymieta
#7 Wielbiciel#

Witam, dziękuję za odpowiedź, jednak nadal moja średnia to 97,8%, nadal nie wiem dlaczego.

Pozdrawiam Marzena 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@marzymieta Cześć. 🙂 97,8% to średnia ocen wyliczona z ostatnich 12 miesięcy. Procent poleceń jest wyliczany ze wzoru: 

% poleceń = (liczba unikalnych polecam / (liczba unikalnych polecam + liczba unikalnych nie polecam)) * 100

Liczba unikalnych "polecam" na Twoim koncie to 46. 

x = (46 / (46 + 1)) * 100
x = 97,8 

Czym są unikalne "polecam"? Jeśli ten sam klient wystawi Ci kilka ocen, to do procentu poleceń wliczymy tylko pierwszą ocenę. Gdy ten sam klient wystawi kolejną ocenę po upływie 7 dni, uwzględnimy ją jedynie w części Zadowolenie kupujących w zakładce Super Sprzedawca oraz Jakość sprzedaży.

oznacz moderatorów