Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam pytanie, jak liczona jest ocena jakości sprzedaży. Mam 58 ocen od kupujących, w tym 1 negatywna, 57 pozytywnych. Z moich wyliczeń wychodzi, że powinnam mieć 98,28 % ocenę sprzedawcy a mam cały czas 97,8%. Z czego to wynika?
Przy czym w ostatnich dniach dostałam 2 dodatkowe pozytywne oceny, a procent się w ogóle nie zmienił
@marzymieta już wyjaśniam 🙂 Jedną ocenę pozytywną otryzmałaś dzisiaj. Przeliczenia w tej zakładce są robione raz dziennie, więc dopiero jutro ten pozytyw wpłynie na Twoją średnią ocen z ostatnich 12 miesięcy. Czyli w tej chwili w jakości sprzedaży liczba ocen to 57.
Witam, dziękuję za odpowiedź, jednak nadal moja średnia to 97,8%, nadal nie wiem dlaczego.
Pozdrawiam Marzena
@marzymieta Cześć. 🙂 97,8% to średnia ocen wyliczona z ostatnich 12 miesięcy. Procent poleceń jest wyliczany ze wzoru:
% poleceń = (liczba unikalnych polecam / (liczba unikalnych polecam + liczba unikalnych nie polecam)) * 100
Liczba unikalnych "polecam" na Twoim koncie to 46.
x = (46 / (46 + 1)) * 100
x = 97,8
Czym są unikalne "polecam"? Jeśli ten sam klient wystawi Ci kilka ocen, to do procentu poleceń wliczymy tylko pierwszą ocenę. Gdy ten sam klient wystawi kolejną ocenę po upływie 7 dni, uwzględnimy ją jedynie w części Zadowolenie kupujących w zakładce Super Sprzedawca oraz Jakość sprzedaży.